argh..treffit varattujen kanssa on aina epävarmaa..

Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Sinkku on vapaa tekemään ihan mitä haluaa...
Sinkun pitäisi myös rakastaa itseään =)
Itse sinkkuna ollessa sain noilta varatuilta miehiltä just sitä mitä halusinkin. Itse en ainakaan halunnu muuta kuin pelkkää seksiä. Jos mies sattui olemaan sinkku niin hyvä, mut jos se sattui olemaan varattu niin ei voi mitään. Mä vastasin vain omista tekemisistäni ja mies omistaan.
 
mää
Samat kokemukset kun sillä yhdellä vaan! Varo ettei "justiina" siellä kotona saa tietää miehensä puuhista ja joku kaunis päivä seiso sun jA SUN LASTEN OVeN TAKAN;(...EI OLE MEINAAN ENÄÄ SIINÄ VAIHEESSA SOPIVAA KUULTAVAA SUN LAPSILLE!
 
Mie
toivon, että sinä ja tuttusi narahdatte vielä jonain päivänä. Etenkin jos myös näitten panotuttujesi kumppanit ovat sinun tuttujasi. Mahdat sä olla ihan h...tin hyvä ystävä....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Sinkku on vapaa tekemään ihan mitä haluaa...
Sinkun pitäisi myös rakastaa itseään =)
Itse sinkkuna ollessa sain noilta varatuilta miehiltä just sitä mitä halusinkin. Itse en ainakaan halunnu muuta kuin pelkkää seksiä. Jos mies sattui olemaan sinkku niin hyvä, mut jos se sattui olemaan varattu niin ei voi mitään. Mä vastasin vain omista tekemisistäni ja mies omistaan.
joopa näinhän ne sinkut yleensä ajattelevat eli vain omaa napaansa
 
Mie
en ymmärrä, miksi sinä tieten tahtoen haluat toimia noin. Mutta ei se tietysti miun ongelma ole. Itse vain aikanaan päädyin noissa jutuissa toisenlaiseen ratkaisuun (eli varattuja en tieten tahtoen pannut) ja se kävi helposti. Miulla menisi noissa touhuissa luottamus miehiin kokonaan. Ja jotenkin varmasti maku itseenikin. Miusta ei vaan olisi tuommoiseen. Mutta, kukin elää tavallaan.

Olen ollut oman mieheni kanssa yhdessä yli 12 vuotta ja täytyy sanoa, että jos se jäisi kiinni pettämisestä, niin kyllä mie syyttäisin yksin miestä. Ihan sama, vaikka joku ois alastomana pyöritellyt takamustaan sen edessä, kyllä se mies ihan ite kumminkin olisi päätöksensä tehnyt. Siinä tapauksessa, että se miehen panokumppani olisi joku ystäväni, niin voisi se suuttumus kohdistua osittain toisaallekin...
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitäs tuo muille kuuluu ...
Tätä miekin ihmettelen..
Pyöritäppähän vaikka koko kyläs ukkoja, mut miksi sitä pitää mainostaa muille vielä??Ällöttää, sekä sinä että ne äijät.. :x :x
mikäs minussa ällöttää prkl. mä en tietääkseni ole aapeetä pannu. :LOL:
tarkotin tolla kuulumis asialla sitä että mitä se kenekään päätä rassaa jos joku panee ketä haluaa :attn:
 

Yhteistyössä