argh! rauhoitelkaa mua! lasten päiväkodissa vesirokkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hermoheikko"

Vieras
meidän lapsilla ei sitä vielä ole ollut ja itsellä alkuraskaus.
vasta-aineet on otettu verestä ja vasta-aineita minulla vesirokkoon on, plus että äitini muistsaa minun sairastaneen vesirokon 2 vuotiaana.
silti vaan panikoin, että mitä jos se vesirokko tulee silti????

no jos tulee, niin sitten tulee. sulla ja massuasukilla ei ole hätää, koska olet sen sairastanut.
eihän sitä voi elää, jos koko ajan pelkää, että joku sairaus iskee. jos pelkää. niin sit täytyy
lukkiutua neljän seinän sisälle ja pysyä siellä ja ei ottaa vieraita vastaan.

[QUOTE="a.p";25928898]niin, pelkään siis että tulisi minulle silti vaikka olen sen sairastanut...

kai se on tää raskauskin kun tekee kaikenlaisia (hulluja) ajatuksia.[/QUOTE]no itse olin hysteerinen kun poikaa odotin ja meidän neiti sai vesirokon, ja tiesin, että se on massuasukille vaarallinen ja soitin paniikissa äitipolille, kun neuvola oli kiinni ja sieltä sanottiin, että jos on sairastanut, niin mitään vaaraa ei ole. ja sen jälkeen en osannut enää pelätä. joten eiköhän sunkin kannata unohtaa pelko odotuksen suhteen

[QUOTE="vastaus";25928923]Pidä lapset kotona kuukauden verran, siinä sulle vastaus![/QUOTE]

periaatteessa mahdollista olisi, mutta tuntuisi eskarilaisen kannalta epäreilulta

parempi niille sun lapsille, että sairastavat sen mahdollisimman nuorena. mä olisin silmät kiiluen viemässä penskani jollekin kaverille, jolla on vesirokko, jos omani ei ole sitä vielä sairastanut. sulla ja masukilla ei ole hätää, kun olet sen jo sairastanut :)

Yhteistyössä