Argh! "Pitäisi" antaa ilmaiseksi vauvantarvikkeita sukulaiselle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lainaus periaatteella ymmärrän sen, että jos antaa esim sitterin, hoitopöydän, turvakaukalon, jne lainaan, kalliita ja suurempia tarvikkeita, niin niiden pitäisi olla kunnossa kun palautetaan.

Mut että vaatteita lainataan, uskosin et kahden lapsen käytössä olleet vaatteet alkaa ihan peruskäytön takia olla kuluneita -johtuen myös pesuista, saa pestä aika usein.
Itse annan vaatteet, enkä odota takas, ja ne joita haluun hyväkuntoisena säästää kenties seuraaville, pidän itselläni.

Jos kerran on suunnitelmissa vielä itsekin lapsia hankkia niin sanoisin ihan suoraan etten anna pois tai edes lainaa kun ei kerran tiedä kuinka pian niitä itse taas tarvitsee.

Jos kerran on suunnitelmissa vielä itsekin lapsia hankkia niin sanoisin ihan suoraan etten anna pois tai edes lainaa kun ei kerran tiedä kuinka pian niitä itse taas tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Eikö niitä vois lainata?!?

Tätä minäkin mietin..?

Kaikki eivät valitettavasti osaa kohdella tavaroita nätisti, vaatteista puhumattakaan.tosi kiva jos oot itse jotain uutena hankkinu ja kun saat ne laitasta takaisin, niin tavarat on roskiskunnossa. Kokemusta valitettavasti on.

Vaikka mä olisin pennitön yksinhuoltajaopiskelija ei tulis mieleenkään pyytää lapselleni ilmaiseksi tavaraa..Jos toiset niistä ovat maksaneet ja ite ne hankkineet. Tuleva äitihän on päättänyt lapsen pitää ja kantaa myös vastuun siitä, lapsen elättäminen maksaa. En edes lainaksi. Vähintään sitten lainaamisesta tulis maksaa jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Eikö niitä vois lainata?!?
Mulla pistää vieläkin vihaksi, kun lainasin pojan hienot vaunut kaverilleni ja hän möikin ne eteenpäin. Joo... rapu-ihminen ei unohda kärsimäänsä vääryyttä. Ne olis vielä näinkin pitkän ajan kuluttua upeat.

En tajua, miten tällaista voi tapahtua... Oliko teillä ollut joku väärinkäsitys, siis sinä olit lainannut ja saaja oli mielestään saanut omaksi? Mistä moinen olisi voinut syntyä? Entä miten reagoit kun kuulit myymisestä? Korjasiko kaverisi tilannetta mitenkään?

Yhteistyössä