Argh, olen pahvipään vaimo! Kultaisen pahvipään, mutta...

Olen kuumeessa. Nukkunut suurimman osan iltaa. Mies on ihana, se on istunut tossa parin metrin päässä tietokoneella, vaikka inhoaa tietokoneen käyttöä muualla kuin pöydän ääressä. Arvostan. Mutta sitten heräsin mielettömään oksennusoloon, ja sain soperrettua miehelle että äkkiä joku vati, nyt lentää yrjö. Mitä tekee mies? Toteaa että "mä kirjoitan työmeiliä, ei saa häiritä".

Karjahdin sitten vähän kovempaa että kohta lentää yrjö, nyt haet vadin ja vähän äkkiä.

Mies asettelee kaikessa rauhassa, kuin hidastetussa filmissä, tietokoneen sivuun ja lähtee valumaan kohti saunaa... minä yritän olla liikkumatta ja pidätellä pahaa oloa... mies kolistelee saunassa hetken, tulee pois, kävelee kaikessa rauhassa alakertaan... tässä vaiheessa minä yritin pikajuoksua saunaan, juuri ja juuri ehdin onneksi. Mies edelleen jossain kadoksissa kun olen toimittanut asiani...

Varmaan 15 min kuluttua mies tulee alakerrasta vadin kanssa, ihmettelee mitä teen, ja selittää että ei löytänyt mistään vatia, kun saunassa oli pelkkiä ämpäreitä, niin oli sitten mennyt alakertaan ja pihalle asti etsimään jotain vatia, mutta oli löytänyt vain pesuvadin jonne oli unohtunut pohjalle pesuainetta ja jotain möhnää vaatepesujen jälkeen, niin oli sitten erikseen vielä pessyt sen vadin... Joo, todella kultaista, että vaimon ei sovi oksentaa likaiseen vatiin, mutta tuossa tilanteessa taitaa olla tärkeämpää että löytyisi ihan mikä tahansa astia, oli se sitten likainen tai ei.

Kyllähän mä tuota miestä rakastan, ja se on kaikin puolin hyvä mies, kiltti ja herttainen ja rakastava ja vaikka mitä, mutta kun välillä se on niin hemmetinmoinen pahvipää :headwall: Ja just silloin kun pitäisi toimia nopeasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aha, mä kyllä pääsen ihan itte omin pikku jaloin vessaan jos tulee moinen tilanne, enkä kysele mitään vateja...
No hyvä sun kannalta, mä taas olen aika monta kertaa joutunut siivoamaan oksennuksia lattialta... lentää muuten kivasti ainakin 150 cm korkeudelle, kun vauhdilla oksentaa.
Kyllä aikuinen ihminen sen verran pystyy etukäteen menemään vessaan ettei tarvi pitkin seiniä prääsätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aha, mä kyllä pääsen ihan itte omin pikku jaloin vessaan jos tulee moinen tilanne, enkä kysele mitään vateja...
No hyvä sun kannalta, mä taas olen aika monta kertaa joutunut siivoamaan oksennuksia lattialta... lentää muuten kivasti ainakin 150 cm korkeudelle, kun vauhdilla oksentaa.
Kyllä aikuinen ihminen sen verran pystyy etukäteen menemään vessaan ettei tarvi pitkin seiniä prääsätä.
Kyllä mä unissani joskus olen kävellyt, mutta en sentään osaa unissani kävellä vessaan, ihan siltä varalta että herätessä oksettaa. Plus että nuo parvisängyn rappuset kuitenkin vaatii vähän keskittymistä vielä tässä tilassa. Onneksi sentään maailmassa on täydellisiä ihmisiä, kuten sinä :) :hug:
 
jojo
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Varmaan 15 min kuluttua mies tulee alakerrasta vadin kanssa, ihmettelee mitä teen, ja selittää että ei löytänyt mistään vatia, kun saunassa oli pelkkiä ämpäreitä
Juuh, justiinsa näin :D Miehet!
 

Yhteistyössä