argh! että ottaa päästä tuo sipsi-mainos! (turha)

niin, siis turhasta valitan, mutta kun niin korpee kolmivuorolaisena kun harvoin pääsee hölläilemään perjantaisin. ei tartte väitellä kumpi työ on raskaampaa tms. sanonpahan vain että olis joskus kiva hölläillä. noh, joka neljäs viikko :D
 
Yesse
Mua ärsyttää toi mainos niin paljon, että pitää juosta laittamaan ääni pois tai vaihtaa kanavaa telkkarista. Todellla ärsyttävä mainos, yksi ärsyttävimmistä mitä olen eläessäni nähnyt tai kuullut.
 
muumaa
Mua ärsyttää toi mainos niin paljon, että pitää juosta laittamaan ääni pois tai vaihtaa kanavaa telkkarista. Todellla ärsyttävä mainos, yksi ärsyttävimmistä mitä olen eläessäni nähnyt tai kuullut.
Totta! Se on aivan järkyttävä, ei sitä vain pysty katsomaan poksauttamatta jotain verisuonta päästään. Kanava vaihtuu vähän äkkiä täälläkin.
 
miusta se onnistuu tehtävässään. ihmiset perjantai-iltapäivällä virittäytyy viikonloppuun. noh, ei vaan meikäläinen. katkerana täällä mietin miten olis mukavaa ´vaikka kuukauden verran hölläilläkkin joka perjantai. ja joo, on sitä nähty parempiakin mainoksia :D
 

Yhteistyössä