Argh! Ei olis kannattanu käydä vaa'alla

Mun on aina pysyny paino suht samassa, kilon verran ehkä voinu heittää mut käytännössähän sellanen ei meinaa mitään. Kummankin raskauden jälkeen jäi pari kiloa, mut nyt siis yli 5 vuotta pysyny paino samassa. Nyt kun kävin vaa'alla, olikin tullu 6 kiloa painoa lisää :O siis what?! en mä ole syöny mitenkään erilaisesti kuin ennenkään.. liikkumaan tosin en ole ehtiny sitten viime syyskuun juur nimeksikään.. :ashamed: en tosin ole ikinä ollu mikään himoliikkuja, vaan harrastanu aina vaan hyötyliikuntaa..

Nyt tarvis jollain pyhällä hengellä saada nuo himputin kilot pois. Ja pian :kieh:
 
Mä olen niin järkyttyny, että nyt tuli jo mieleen sellanenkin, että mitä jos oonkin raskaana :O ei kai siinäkään alussa näin nopeesti paino sentään nouse.. ?

Mä tuun hulluksi tuon vaa'an takia :xmas: Nyt tekis jo mieli lähteä juoksemaan pururadalle, että sais äkkiä kilot veks..
 
[QUOTE="vieras";23909534]Ai ei olisi kannattanut käydä vaa'alla? :O Päin vastoin pitää punnita itsensä säännöllisesti esim. kerran viikossa. Itsepetos ei ole fiksua.[/QUOTE]

Mä olen käyny 2-4 viikon välein, nyt tais vierähtää peräti 5 viikkoa.. Enkä tosiaan ole koskaan muulloin kuin raskaana ollessani painanu näin rutosti.. :ashamed:
 

Yhteistyössä