Aravtkaas minkä kokoisen vaatteen meidän 1v9kk sai lahjaksi.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
......................
3v. 4kk omistaa pari 116cm paitaa, 110 on kyl passeli täl hetkel muuten eli noi on vähän nafteja mitoitukseltaan nuo pari paitaa... Ens talveks on ostettu 116cm haalarit.

anopilta...
...tuli tytölle 2-vuotispäivänä puku kokoa 122 cm. Ja ristiäisissä 2 kk vauva sai bodyn kokoa 90 cm. Niin, ja siskon poika sai samaiselta anopilta puvun, jossa luki cute girl.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja anopilta...:
...tuli tytölle 2-vuotispäivänä puku kokoa 122 cm. Ja ristiäisissä 2 kk vauva sai bodyn kokoa 90 cm. Niin, ja siskon poika sai samaiselta anopilta puvun, jossa luki cute girl.
Siis miehen siskon poika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
116cm. Minkä ikäinen tuota kokoa käyttää, joku 6-vuotias?
hih... nää on aina niin ihanii... mua ärsyttää eniten jos saa talvella jotain kesävaatetta ja sen luullaan olevan sitten kesällä sopiva mutta todellisuudessa se on mennyt jo aikaa sitten liian pieneksi....

No hyvä että on ainakin kasvun varaa ;) Mutta mikä ihme siinä on ettei voida ennen ostoa kysyä minkäkokoista vaatetta lapsi käyttää jollei se ole tiedossa? Ei minusta se ylläri siinä pieleen mene, päinvastoin. Itse en ainakaan tykkää säilytellä vuositolkulla tavaraa nurkissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
Alkuperäinen kirjoittaja anopilta...:
onko meillä sama anoppi :D
Mulla varmaan myös sama, poika pienenä sai anopilta lahjaksi tyttöjen pikkareita, joissa oli pinkkejä pupuja ja pitsit lahkeensuussa :D

..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
116cm. Minkä ikäinen tuota kokoa käyttää, joku 6-vuotias?
Mun 2v pojalla on jo muutamia 110 paitoja, et tuskin nyt kovin kauaa tarvii odotella, et ovat sielläkin sopivia.. :) ja mielestäni fiksua on ostaa hieman iso, jos ei ole varma koosta.

Greippi
Mikä tässä on ongelma? Kyllä se lapsi siihen kokoon vielä kasvaa.
Ihmeellisen kiittämätöntä porukkaa, kun lahjaksi saatujen vaatteiden koostakin pitää valittaa...

Yhteistyössä