Siis miehen siskon poika.Alkuperäinen kirjoittaja anopilta...:...tuli tytölle 2-vuotispäivänä puku kokoa 122 cm. Ja ristiäisissä 2 kk vauva sai bodyn kokoa 90 cm. Niin, ja siskon poika sai samaiselta anopilta puvun, jossa luki cute girl.
hih... nää on aina niin ihanii... mua ärsyttää eniten jos saa talvella jotain kesävaatetta ja sen luullaan olevan sitten kesällä sopiva mutta todellisuudessa se on mennyt jo aikaa sitten liian pieneksi....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:116cm. Minkä ikäinen tuota kokoa käyttää, joku 6-vuotias?
onko meillä sama anoppiAlkuperäinen kirjoittaja anopilta...:...tuli tytölle 2-vuotispäivänä puku kokoa 122 cm. Ja ristiäisissä 2 kk vauva sai bodyn kokoa 90 cm. Niin, ja siskon poika sai samaiselta anopilta puvun, jossa luki cute girl.
Mulla varmaan myös sama, poika pienenä sai anopilta lahjaksi tyttöjen pikkareita, joissa oli pinkkejä pupuja ja pitsit lahkeensuussaAlkuperäinen kirjoittaja pupu:onko meillä sama anoppiAlkuperäinen kirjoittaja anopilta...:...tuli tytölle 2-vuotispäivänä puku kokoa 122 cm. Ja ristiäisissä 2 kk vauva sai bodyn kokoa 90 cm. Niin, ja siskon poika sai samaiselta anopilta puvun, jossa luki cute girl.
Mun 2v pojalla on jo muutamia 110 paitoja, et tuskin nyt kovin kauaa tarvii odotella, et ovat sielläkin sopivia.. ja mielestäni fiksua on ostaa hieman iso, jos ei ole varma koosta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:116cm. Minkä ikäinen tuota kokoa käyttää, joku 6-vuotias?
Kukas tässä on valittanut?Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Mikä tässä on ongelma? Kyllä se lapsi siihen kokoon vielä kasvaa.
Ihmeellisen kiittämätöntä porukkaa, kun lahjaksi saatujen vaatteiden koostakin pitää valittaa...
ap?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kukas tässä on valittanut?Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Mikä tässä on ongelma? Kyllä se lapsi siihen kokoon vielä kasvaa.
Ihmeellisen kiittämätöntä porukkaa, kun lahjaksi saatujen vaatteiden koostakin pitää valittaa...