apuva..

Mä aloitin hiljattain painonvartioissa ja nyt tuntuu että viikon jälkeen lähtee jo lipsumaan..pitäis varmaan ottaa itsestään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä..pakko saada kilot pois mutta motivaatio on poissa :( te jotka olette pv:ssä ni miten laskette annokset otatteko just sen määrän mitä ohjeessa sanotaan ruokaa vai? ja teettekö tosiaan päivässä kaksi erilaista lämmintä ateriaa? mä oon tottunu syömään yleensä yhden lämmän aterian päivässä ni vähän tuntuu hassulta tehdä itselle kaksi eri ruokaa vai kuuluuko tämä ideaan?! onko haittaa jos yhdessä päivässä syö vain sitä yhtä samaa ruokaa 2 kertaa ku ei jaksaisi väsätä kahta eri ruokalajia... ongelmahan se on tääkin.... vinkkejä kaivataan :)
 
melli76
tietysti olis terveelistä syödä 2 ateriaa, mutta eikös se ole niin että jokainen valitsee omat syömisensä kunhan vaan ei ylitä pisteitä.
elikkä ei le pakko syödä 2 lämmintä ateriaa päivässä.
 
alkuhan se onkin aina vaikein ennenkuin elimistö tottuu siihen,ettei totuttuja herkkuja tulekaan enää :) .
ja kun kiloja tippuu niin se tsemppaa ihmeesti eteenpäin.
minä kun kävin joskus painonvartijoiden ryhmässä niin tein sen 2 lämmintä ateriaa päivässä ja noudatin muutenkin ohjeita orjallisesti lipsumatta yhtään..tulos ei kuitenkaan ollut kummoinen!
nyt olen kotona itsekseni laihdutellut tuon rompun avulla enkä syö kun yhden lämpimän aterian päivässä enkä punnitse annoksia vaan katson silmämääräisesti paljonko on,pidän lauantaisin kokonaan pisteettömän päivän yms. ja tulos on paljon parempi kuin silloin ryhmässä käydessäni ja kirjaimellisesti ohjeita noudattaen,joten eipä tätä touhua kannata turhan vakavasti ottaa ;) !
ja tosiaan..kuten sanoinkin,kyllä se motivaatio siitä nousee sitä mukaa kun kiloja karisee,joten älä vaan luovuta liian helpolla!
minulla näytti tänään vaaka 13,1kg vähempi kuin aloittaessani 1.1.04 ja meinaan vielä karistaa toiset samanmoiset,jotta olen normaalipainoinen mitä en ole ollut moneen vuoteen :) .
nyt on jo niin kiva,kun mahtuu monta numeroa pienemmät vaatteet päälle kun alkaessa,joten voin suositella..jatka sinnillä vaan! =)
 

Yhteistyössä