Apuva nyt otti ohranleipä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ootko varmasti katsonut maksupäivän oikein,minä itse olin siinä luulossa että mulle maksetaan tämän kuun 21.päivä,maksupäivä onkin 22 kun tarkistin asian päätöksen liitteestä.

Kelassa koko maan kattavat palvelunumerot eli ei tartte olla oma toimisto. Tai siis puhelut ohjautuu joka tapauksessa minnepäin Suomea tahansa, joten soittamaan.. :wave:

Ei se sun paikallinen toimisto niitä rahoja maksa vaan Kelalla on yhteinen maksutoimisto, mistä tuommoiset "perusmaksut" hoituu koko Suomeen. Eli soitat Kelan palvelunumeroon ja kysyt tilannetta.
Onko sinulla siis Kelan päätös olemassa, jossa maksupäivänä on tämä päivä vanhempainpäivarahalle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kelassa koko maan kattavat palvelunumerot eli ei tartte olla oma toimisto. Tai siis puhelut ohjautuu joka tapauksessa minnepäin Suomea tahansa, joten soittamaan.. :wave:

noh, mä nyt soitin sinne ja kysyin asiasta niin he ei osaa auttaa asiaa että jos ei ole maksu tullu viikossa niin ota sitten uudestaan yhteyttä meille |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

noh, mä nyt soitin sinne ja kysyin asiasta niin he ei osaa auttaa asiaa että jos ei ole maksu tullu viikossa niin ota sitten uudestaan yhteyttä meille |O |O

Onko sulla Kelan päätös, jossa vanhempainpäivärahan maksupäivät ja summat näkyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Tuliko rahat? Ja tarkistitko maksupäivän kun se tosiaan on liukuva sen mukaan miten on pyuhiä, ja tässä kuluneen 30päviän aikan noita pyhiä on ollut...

rahat näkkyy tiliotteessa mutta rahaa ei ole tulevat huomenna :)

onko sulla nettipankki tunnuksia? vastaisuudessa http://www.kela.fi ja asiointi..sieltä pääsee nettipankkitunnuksilla kurkkimaan esim et milloin on seuraava maksupäivä(=milloin ovat tilillä )..

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Tuliko rahat? Ja tarkistitko maksupäivän kun se tosiaan on liukuva sen mukaan miten on pyuhiä, ja tässä kuluneen 30päviän aikan noita pyhiä on ollut...

onko sulla nettipankki tunnuksia? vastaisuudessa http://www.kela.fi ja asiointi..sieltä pääsee nettipankkitunnuksilla kurkkimaan esim et milloin on seuraava maksupäivä(=milloin ovat tilillä )..

kävin mulkasemas noita tuol kelan sivuilla. en tajunnu noita aikasemmin vaikka monet tääl sano et mee kattoon sinne voi että oon tyhmä :( :'( |O

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

kävin mulkasemas noita tuol kelan sivuilla. en tajunnu noita aikasemmin vaikka monet tääl sano et mee kattoon sinne voi että oon tyhmä :( :'( |O

:hug: höpsis.. :hug: tekevälle sattuu..ja kela on tosiaankin *sieltä ja syvältä*

Yhteistyössä