Apuu-va palstalaiset! Entä jos setis pamauttaisi Annien paksuksi kaikista varotoimenpiteistä huolimatta? Nyt on hyvät neuvonne kalliita 😊

Olishan se tosi iso ja kaamean nolo juttu, kun hän on parisuhteessa, mutta käytännössä pelkkä ruuanlaittaja, tiskaaja, pyykinpesijä, kauppakassi jne. Eikä sitten sattuneesta syystä mitään muuta, mitä normaaliin parisuhteeseen kuuluisi. Aika paljon haukuttuna ihan syyttä, kun bf on luonteeltaan mikä on 😣

Tunnen miehen ja tyylinsä tosi hyvin, ja sittemmin ymmärsin, että Annie opittuaan tuntemaan, arvosti meikäläistä kovasti, kun on käytännössä Suomessa on edes yksi miespuolinen ystävä, joka haluaa kuunnella murheitaan, keskustella ja johon voi luottaa täydellisesti. Kannustan ja tuen häntä kaikin tavoin. Ja niin siinä sitten kävi ajan kanssa luonnollisella tavalla, että tykästyttiin enemmän toisiimme kuin mitä lääkäri sallisi 😁

Hänellä ei muuten ole pysyvää oleskelulupaa edes vielä.

Nyt pistit vaikeen kun moni kuvaa, mutta laitetaan Puhti
-Jorkke, koska sulla on tuo kunto kohdillaan.💪

Jaksaa jaksaa kun Puhti - Jorkke siittää!💪🥳

Ja Annie kiittää!😁
Lispetin ”runo” pisti ajatukset liikkeelle, entä jos sattuisi ns. palamaan kiinni? Se olisi valtava mullistus monelle muullekin. Ja hän kannustikin avaamaan oman ketjun aiheesta.

Sana on vapaa, olkaa niin jyvät. Alepallekin 🤭
 
vierailija
Sanon vain, että.luulisi sinun tuossa iässä osaavan ottaa tekemisistäsi vastuuta ja ottaa myös ennen kaikkea huomioon tämän neitokaisen status eli on ilman vakinaista oleskelulupaa. Vai onko hänelle ok, että tulee raskaaksi ja kenties sen turvin saisi sen luvan? Sekään tosin ei ole itsestäänselvyys, olet varmaan näistä oleskelulupien saannin vaikeuksista lukenut?

Onko hän naimisissa sen miehen kanssa?

Toistan, että käyttäydy vastuullisesti, eikä ns. heppi ja tunteet edellä. Olet kuitenkin aikuinen ja paljon kokenut mies, eikä luulisi olevan tarpeen neuvoa, mitä tehdä ja mitä ei.

Tsemppiä!
 
Sanon vain, että.luulisi sinun tuossa iässä osaavan ottaa tekemisistäsi vastuuta ja ottaa myös ennen kaikkea huomioon tämän neitokaisen status eli on ilman vakinaista oleskelulupaa. Vai onko hänelle ok, että tulee raskaaksi ja kenties sen turvin saisi sen luvan? Sekään tosin ei ole itsestäänselvyys, olet varmaan näistä oleskelulupien saannin vaikeuksista lukenut?

Onko hän naimisissa sen miehen kanssa?

Toistan, että käyttäydy vastuullisesti, eikä ns. heppi ja tunteet edellä. Olet kuitenkin aikuinen ja paljon kokenut mies, eikä luulisi olevan tarpeen neuvoa, mitä tehdä ja mitä ei.

Tsemppiä!
Totta kai otan vastuun hänestä jos niin sattuisi käymään. Kyllä hän on esittänyt jo tulevaisuuden toiveena että saataisiin yhteinen lapsi mutta minä olen kyllä jarrutellut. Hänellä on nyt päällä joku useamman vuoden lupa, mutta jos tulisi lapsi eikä siltikään oleskelulupaa niin sittenhän me muutettaisiin tuonne etelän lämpöön. Sopii mulle, siellä elämä on todella halpaa.

Heitin tämän aloituksen että saa vähän kuhinaa tänne hiljaiseen muurahaispesään 😅Nauratti oikein kun näin että oli 17 viestiä sitten eilisillan. Hän ei muuten ole naimisissa. Joudun taas kerran toteamaan että ”lt takes two to tango” 👫 😁
 
Siis onko tuo tämän naisen oikea nimi? Et kai käyttäisi omaa hänen omaa nimeään julkiselle sivustolla ja kenties jollakin toisellakin?
Trust me. I know what I’m doing. Ei tietenkään se oikea.
Onko edes varmaa, että setiksen uimarit ovat enää lisääntymiskykyisiä?
Elän ja syön terveellisesti, harrastan liikuntaa, mikä etteivät olisi?
Keinohedelmöityksellä pääsevät Iltiksen kanteen identtisiillä tusinavauvoillaan.
Setiksen roikkuminen tällä palstalla sitten loppuu kuin seinään.
Tuskin sitä tarvittaisiin. Mutta jos lisäännytään niin täytyyhän minun kertoa teille kaikki uutiset 😁
 
vierailija
Totta kai otan vastuun hänestä jos niin sattuisi käymään. Kyllä hän on esittänyt jo tulevaisuuden toiveena että saataisiin yhteinen lapsi mutta minä olen kyllä jarrutellut. Hänellä on nyt päällä joku useamman vuoden lupa, mutta jos tulisi lapsi eikä siltikään oleskelulupaa niin sittenhän me muutettaisiin tuonne etelän lämpöön. Sopii mulle, siellä elämä on todella halpaa.

Heitin tämän aloituksen että saa vähän kuhinaa tänne hiljaiseen muurahaispesään Nauratti oikein kun näin että oli 17 viestiä sitten eilisillan. Hän ei muuten ole naimisissa. Joudun taas kerran toteamaan että ”lt takes two to tango”

Kyselit neuvoa, mutta vielä ei selvinnyt, mihin tarkalleen ottaen kaipasit neuvoa. Sitten sait vastauksia ja sinua naurattaa. En oikein saa sun ajatustenjuoksustasi kiinni, mutta ei minun ehkä tarvitsekaan.

No ei muuta kuin onnea sitten vaan kaikkeen :) 👍
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
vierailija
Kyselit neuvoa, mutta vielä ei selvinnyt, mihin tarkalleen ottaen kaipasit neuvoa. Sitten sait vastauksia ja sinua naurattaa. En oikein saa sun ajatustenjuoksustasi kiinni, mutta ei minun ehkä tarvitsekaan.

No ei muuta kuin onnea sitten vaan kaikkeen
Samaa ihmettelin, että mihinkä tässä nyt a-puu-va kaivattiin. Kortsun käyttöönkö?
 
  • Haha
Reactions: setis

Yhteistyössä