Minulla ja miehellä on vuosipäivä parin viikon päästä.
Tiedän jo nyt ettei mies sitä muista enkä aio muistuttaakaan, koska haluan yllättää mieheni
Olen ostanut miehelle sellaisen asian, mistä hän on haaveillut jo pitkään.
Tiedän sen ettei mies todellakaan kuvitellut, että sellaisen hänelle ostan.
No se on siis aika iso kulutushyödyke ja nyt ajatuksena on kirjoittaa joku hyvä/hauska juttu lapulle, jonka laitan pieneen lahjarasiaan ja mies aluksi lahjarasian saadessaan luulee, että se on hänen ainoa lahjansa.
Mutta lapusta sitten selviää, että jotakin muuta olisi odotettavissa.
Mitä siis kirjoittaa lappuun, jonka ajatuksena on ohjata mies oikean (piilotetun) lahjansa luokse?
Olisi hyvä, että lapusta selviää tunteeni ja samalla se olisi hauskan nokkela/vitsikäs meidän tyyliin
Apuja, neuvoja ja vinkkejä kaipaan, sillä en ole mikään kirjailija/runoilija
Tiedän jo nyt ettei mies sitä muista enkä aio muistuttaakaan, koska haluan yllättää mieheni
Olen ostanut miehelle sellaisen asian, mistä hän on haaveillut jo pitkään.
Tiedän sen ettei mies todellakaan kuvitellut, että sellaisen hänelle ostan.
No se on siis aika iso kulutushyödyke ja nyt ajatuksena on kirjoittaa joku hyvä/hauska juttu lapulle, jonka laitan pieneen lahjarasiaan ja mies aluksi lahjarasian saadessaan luulee, että se on hänen ainoa lahjansa.
Mutta lapusta sitten selviää, että jotakin muuta olisi odotettavissa.
Mitä siis kirjoittaa lappuun, jonka ajatuksena on ohjata mies oikean (piilotetun) lahjansa luokse?
Olisi hyvä, että lapusta selviää tunteeni ja samalla se olisi hauskan nokkela/vitsikäs meidän tyyliin
Apuja, neuvoja ja vinkkejä kaipaan, sillä en ole mikään kirjailija/runoilija