Apuja vauva vaate koossa..

Vauva syntyy toukokuun puoli välissä.
Ajattelin ostaa sateisille säille kesäksi jokun ulko haalarin.. flees haalarin tai vastaavan..
Minkähän kokoinen olisi hyvä?

Mitä materiaalia suosittelette?

Vauvan pitäisi tarjeta sillä kuitenkin elokuussa mokillä illalla.. sylissä iekä vain vaunuissa..
 
vieras
Meillä oli kesäkuussa syntyneelle koon 62 fleecehaalari alkuun. Oli tosin reilu koko eli alkuun oli iso, mutta mahtui syksylle, kunnes tarvittiin toppapukua. Toinen tykätty vaate oli ruskovillan villahaalari. Sitä käytin alussa juuri hiukan viileillä keleillä tai kun vauva nukkui kantoliinassa illalla. Siitäkin voi ostaa reilumman koon, koska ei alussa oikeasti haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Öö...? Eikö äitiyspakkauksen kevyttoppapuku aja täysin saman asian? Vai etkö ottanut pakkausta?
Uudessa pakkauksessa ei ole enää sitä fleecehaalaria. :whistle:
pelkkä toppahaalari ja sitten on sellanen villahaalari jossa ei ole huppua ym.
Mutta itse ostaisin 62/68cm.
 
puddighinu
Me käytettiin paljon sellasta fleecehaalaria missä oli sisällä ohut puuvillavuori, ja sitten toinen oli henkkamaukan fleecepussukka, siis sellanen jalat yhdessä härveli missä oli alhaalla kanssa vetskari, jos tartti laittaa kaukaloon. Molemmat oli 62 cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Uudessa pakkauksessa ei ole enää sitä fleecehaalaria. :whistle:
pelkkä toppahaalari ja sitten on sellanen villahaalari jossa ei ole huppua ym.
Niin ei ookkaan, mutta toukokuun vauvahan saa 2008 pakkauksen. Se uusi pakkaus on kyllä ihan paska. Musta se kevyttoppis oli just kätevä.

Ja joo, jos mä vihdoin ja viimein menisin itse asiaan :D Itse ostaisin 62 kokoisen. Mahtuupahan ainakin alkukesästä lämmikettä alle.
 
miekkis
Niitä aiemmpien vuosien ä.pakkausten kevytvanupukuja löytää kyllä kirppareilta, jos jaksaa etsiä.

Mut anywy, meidän vauva synty toukokuun puolessa välissä, ja sillä oli suht paksu fleeehaalari kokoa 56. Haalari oli just hyvä pari ekaa kuukautta viileemmällä säällä, oli päällä sillä jo kun tultiin laitokselta, eikä ollut kuitenkaan mikään yli iso (tyttö oli 3.2 kiloa ja 50 cm).

Lisäks meillä oli koon 68 fleecehaalari ja se oli päällä tytöllä syksyllä, ja mahtu viellä joulukuussakin Kanarian reissulla. Lisäks tietty syksyllä käytettiin ä.pakkauksen vanupukua, joka oli kokoa 70.

Nyt kun tyttö täyttää ens kuussa vuoden, etsin hälle koon 86 fleecehaalaria välikausihaalarin lisäksi vaunuhaalariksi.
 

Yhteistyössä