Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Juu, ilman muuta tuun sit kertomaan ultrakuulumiset...kun nyt vaan ensviikko tulis nopeeta ;)

Devi kiitos ihan hyvin on mennyt =) Olo on kyllä helpompi ja pienempi kuin kaksosia odottaessa! Vauveli ilmoittelee itsestään välillä tiuhempaan, välillä harvempaan! Mulla on istukka etuseinässäjoten liikkeet ei oo yhtä voimakkaat nyt kuin pojista. Vointi on kyllä tällä hetkellä ihan hyvä vaikka esim. supistelee lähes päivittäin.
pojatkin on alkanut kiinnostumaan masustani ja sielä asuvasta vauvasta :heart: Tyttö sielä kuulemma poikien mukaan on ;) Itsellä kyllä vahva poika-olo!!
Ultra tehdään Tampereella, Terveystalolla ja kertovat kyllä kysyttäessä sukupuolen, mikäli vaan näkevät =)
 
Moikka, tulin ilmoittamaan, että sieltähän ne minunkin menkat tulivat viime perjantaina eli kp 26/26-28. Nyt siis toinen clomikierto aloitettu ja toivon, että ovulaatio tulisi hiukan aikaisemmin kuin viimeksi.. Clomit vie multa muutes yöunet, onko kohtalotovereita? Ja voi niitä yön hikoilukohtauksia!!! Äh, toivotaan, että tämä jäisi viimeiseksi clomikuukaudeksi..

Olipas kiva lukea, kun joillain on plussa napsahtanut testissä! Kumpa vaan itsellekin joskus..
 




KESKIVIIKKO 17.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Kesäleijona.....6/26-28....yk15.......Esikoinen.................Clomit
Miukula.........34/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......6/28.........yk18................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........40/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....35/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................36/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............4/32..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 86/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........21/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......6/33............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............29/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............81/28............yk2.................................clomit
Devi...............28/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Ella-83
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm

 
Kesäleijona ja Ella Pahoittelut tädistä! :hug: Toivottavasti uusi kierto toisi uudet kujeet ja sen kauan odotetun plussan :)

Tänä aamuna aloitin clomit, päätin, että nyt saa luvan kanssa olla kp 3, vaikka vuoto on ihan olematonta edelleen... Kokeillaan nyt miten käy, saas nähdä lähdettiinkö tässä mopolla moottoritielle.
 
Ella ja kesäleijona!! :hug: Voimia!

Alisa: Mä oon sitä mieltä, että se kroppa on ihan hyvä saada "käyntiin", tsemppiä! :)

Vähän on nyt iskeny sellainen toivoton olo, hyvin alkaneet oireet loppuu jo ennen ku ehti kunnolla alkaa. toisaalta hyvä, ehtii valmistautua sunnuntain pettymykseen.. :ashamed:
 
Joo mulle tädin tulo oli ihan mieleinen juttu, kun kierto jo venähti normaalista, ja tosiaan vasta gynellä käyneenä tiesinkin ettei tässä raskaana olla. Tällä hetkellä vauvakuumekin on hiipunut kun oon miettinyt kaikkia "ongelmia", mitä vauvan tulo meidän perheeseen toisi.
 




TORSTAI 18.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Kesäleijona.....7/26-28....yk15.......Esikoinen.................Clomit
Miukula.........35/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......7/28.........yk18................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........41/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....36/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................37/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............5/32..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 87/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........22/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......8/33............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............30/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............82/28............yk2.................................clomit
Devi...............29/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Ella-83
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm



 
Hitsi, kun pelästyin, että miten mä oon noita clomeja nyt syönyt, kun näin mun kiertopäivät tuossa listassa. Alisa Huomenna on siis kp8, eikä 7. Oli näköjään kiertojen vaihteessa käynyt vibaus... =)

Tää jatkaa edelleen oviksen odottelua. Nyt on kerrankin sellaisia alavatsatuntemuksia, että voisi uskoa jotain kehittyvän tuolla alhaalla, mutta saa nähdä. :p

Onnea hyviä ultrauutisia saaneille, pahoittelut tädin yllättämille (paitsi Alisalle onnittelut siitä :D) ja olikohan joku plussannutkin...? :heart: :hug:
 
Reissusta palattu. Kovin on monella ollut jännät paikat ja jännitys jatkuukin vielä osalla. Halaus, niille, joille täti kurvannut. Peukutus jännittäjille. Nemotukselle onnitteluhalaus plussasta. :flower:

Mulla tiputtelee edelleen, jälleen reilu viikko takana tätä iloa. Alkuviikosta puhelin gynen kanssa puhelimessa ja Terolutit otetaan uusista käyttöön. Määräsi kuuteen kiertoon, josko sitten olisi plussa tai tasoitus tapahtunut. Syön kp 15-24.

Alisa: Gynen ohjeiden mukaan kp:t nollattu, joten päivitätkö: torstaina 18.6. kp 11/24-26, yk 6. Kiitos! =)

Palailen. Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta! =) Se olis sitten juhannus huomenna? Meinaatteko juhlia? Mä varmaan juhlin cokiksen voimalla..

syyshortensia: Mulla tasoittui kierto jo kahden kierron jälkeen. Ei siis toivotulla tavalla lyhentynyt siihen 28:aan vaan 32:een, mutta kyllä siitäkin jo osaa laskea milloin on tärppipäivät! Toivottavasti sullakin tasoittuu! =)

Purmeli: Siellä kasvaa nyt se jätti munis!! ;)

apila: Onnea hyvistä uutisista!! :heart:

Ella: :hug: Hyvä juttu, ettei ollut aivan kaamea pettymys!

on: täällä bongattu haamu.. varovaisin mielin odotellaan, miten käy.
 
Minime: toivotaan että haamu tuo sinulle myös selvän plussa kuten minulle kävi ... nyt pidän peukkuja

miukula: huomenakos olet testaamassa... jännittää...

muille jolla tärppi vaiheet menossa niin tsemppiä ja onnea yritykseen!

JA HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE

PS.Minime minäkin juhlin colan voimalla tai siis appelsiini mehun kun hapokas saa huonon olon aikaan....
 
Voi miten jännää minime!! :D Nyt se kunnon plussa sieltä tikkuun ja sassiin!! ;) :heart:
Laita nyt kuvaa haamustasi niin päästään kaikki sitä tutkiskelemaan ja ihalemaan?! :wave: ;)
Mä oon ainaki ihan testifriikki...just kävin katsomassa plussanneiden kuvia :D
 
Mä vähän suunnittelin, että kokeilen luontaistuotteilla eka saada kiertoa kuntoon, sit vasta teroja otan. Talvella söin yhen kierron Vitamore Totalia, ja johtuko siitä vai oliko vaa hyvä tuuri, kierto oli lyhyempi ja bongasin oviksen ja vuotokin oli normaalia kk-vuotoa. Nyt mulla vuoto on taas tositosi niukaa ja rusehtavaa. Kuulemma tuo viittaa myös ovuloimattomuuteen.

Minusta tuntuu, että ehkäisyn lopetuksen jälkeen olisi ollut yksi ovuloimaton kierto ja sit ois ollu pari myöhäisen oviksen kanssa olevaa ja yksi kp 20 ovis. Noiden jälkee sit mahdollisesti ei oviskiertoja lainkaan. Minä siis uskon ovislimojen, lämpöjen ja muiden tuntemusten + ovistikun perusteella ovuloineeni vaikka siis pco:sta kärsin. Voihan se olla että just ehkäsyn lop. jälkeen kroppa toimi muutaman kuukausen, ja sit alko taas näitä rakkuloita tulemaan miten sattuu..?

Nyt pitäsi siis häätää epäkypsiä rakkuloita ja tasoittaa hormonitoimintaa Teroluteilla 3kk:n kuuri. Mutta koska ennemmin Teroista tullut oireita, en voisi ottaa peräkkäisinä kuukausina kuureja kun on reissuja yms, mietin onko ees järkee ottaa yhessä kuussa ja sit taas olla ottamatta.. Jos parempi teho kierron rullaamisen kannalta olisi vetää ne 3kk putkeen sitten..?
Jotenka koitan tota Vitamorea tai Harmonella-juomaa, näistä olen kuullut hyvää palautetta kk-häiriöisiltä. Noilla idea on tukea omaa hormonitoimintaa siis, eikä lamaa omaa toimintaa kemiallisesti kuten lääkkeet taas tekee.
 
Auu, nyt kp 4 ja vasen munis on taas kipee, viime kierrossahan kp 7 oli tuskainen ilta, kuvittelin jo että on kyse umpparista mut se ku ei ole vasemmalla puolella. Oireiletteko te muut pco:laiset kipuilemalla? Nyt mietin tietty, että onko bongaamani "oviskivut" sit tätä samaa pco-rakkuloiden aiheuttamaa.
 
Purmeli Toivottavasti se oili sieltä tulla kolkuttelee :)

Syyshortensia Toivottavasti kierto lähtee tuosta tasautumaan, eiköhän se, kun terotkin tulee käyttöön :)

minime Oih, ihanaa!! :heart: Toivottavasti se haamu vahvistuu.

Ella Kerrohan sitte onko nuo juomat tuonu tulosta (eli tätiä ), voisin itsekin harkita käyttäväni luontaistuottteita.

**Muoks. Minime Määki haluun nähdä kuvan haamusta, joten kipin kapin kuvaa laittamaan! :wave: :D
 
Minime: onnea haamusta! :)

Ella-83: mulla ei ole ollut mitään tuntemuksia munasarjoissa, ennen näitä hoitoja. Eli mulla pco, eikä niiden pikkurakkuloiden kasvu ole tuntunut. Tietysti, se on kans yksilöllistä. Ja voihan olla et ne sun kivut olis kasvavan muniksen oireita. Kerro sitten jos luontaistuotteet tehoaa. Itsekin voisin kokeilla. =)

Nemotus: ajattelin herkällä testillä testata huomenna, kun on tää pp 12. Mahtaako näkyä? Nyt on muutenkin sellainen olo, että nega se on. Lämmöt ei ole enää niin ylhäällä, kuin puol välis piinailua. On siinä 37 pintaan. Eikä pahemmin muita tuntemuksia, kuin pientä nippailua munasarjoist silloin tällöin. No elokuussa sit jatketaan, jos nyt ei onnistu.
 
Miukula: Ei minullakaan ollut testin teo aikaan iltalämmöt kuin korkeintaan tuon 37 ja aamu ja päivä lämmöt oli 36,5 joten en oikeen tiiä noista lämmöistä, 2 haamua ja aptyeekin omallla aikas vahva plussa joten ei tarvinnu ennään arvailla. Pidän kuitenkin peukkuja ainulle ja jään odottamaan uutisia =)

Minime: Pidän myös sinulle peukkuja jotta viiva vahvistuu. Minä tein 34 ja 36 päivinä pregant stick testillä haamut ja 39pv vahvan plussan joten toivotaan et vahvistuu!!
 
Jeps, katsotaan mut tosiaan talvella söin yhen kierron Vitamore Totalia, ja sillon varmaan ovuloin.. Jostain taas luin, että nestemäiset valmisteet imeytyy paremmin, nii silleen ajattelin tota Harmonellaa seuraavaksi. Mä tosin otin yhteyttä homeopaattiin ihan, jos se osaisi auttaa luonnonmukaisin keinoin. Odottelen vastausta.

Mulla munarakkulat ei olleet tyypillisesti pieniä helminauhamaisia, vaan monia isompia mutta epäkypsiä. Mulla saattaa kasvaa "puoliväliin" ja sit ne jää siihen tilaan, ja hiljalleen noita rakkuloita vaan kertyy sinne. Jotenkinha vanhimmat häviääkin kait. Gyne sanoi, ettei mulla ollu yhtään johtavaa follikkelia vaan kaikki tasakokoisia, ne ei osaa päättää siis kuka kypsyisi ja ovuloisi. :LOL: Ja se sit aiheuttaa sen että estrogeenitaso on korkeella kun useampi munarakkula on erittämässä hormoneja (selittää mun useat ovislimat kierron aikana kuten myös eri aikoihin olevat positiiviset ovistestit).

muoks. sain homeopaatille ajan 1.7.
 
Mä tuun kertoon omasta mielestä hyviä uutisia, mutta tiedän että monella riipaisee samalla mahanpohjasta :)
Olin tänään varhaisultrassa ja siellä se syke pompotti. Sikiö vastasi viikkoja 7+3, todellinen on 6+6 ja ovis on sillon ultralla varmistettu, eli nopeasti kehittyvä kaveri ;) Koko oli 11mm.
Sain kuvat munasolusta mukaani, muistelisin että siinä oli kaks mittaa 22,5mm ja 15,8mm, en tiedä mitä siinä sitten oli mitattu kun oli 4 täplää, yhtä ja samaa munasolua siinä mitattiin!
Eli jännä ajatella et munasolu ollut isompi mitä sikiö tällä hetkellä, vaikka viikkoja jo noin 7.

Tulkaahan kiireellä tuonne helmikuisiin jo.. ja on siellä jo maaliskuunkin pino perustettu mattimyöhäisille :LOL:
 
Minime: harmi :hug:

Minulla myös tuli nega, kun testasin, mut virallinen testipäivä on vasta maanantai. Mulla oli herkkä mammaksin testi. Mikä olis hyvä ja luotettava testi? Tulen viimeistään maanantaina kertomaan kuinka kävi. Lämmöt on edelleen ylhäällä, mut johtuu lugeista. Mä laitan niitä viimeisen maanantaina, et ens viikon lopus varmaan sit täti tulee.


Ja elokuussa mun hoitoja jatketaan, et silloin sitten uudella yrityksellä. Meinaan tänään ottaa myös muutaman sidukan jussin kunniaksi.

Hyvää juhannusta kaikille. =)
 

Yhteistyössä