Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Päivitetty tämän päivän numbat, löytyy edelliseltä sivulta!

Hiio hoi ja samalla ylemmäs :D KP 12 ja ovistestiin selkeää haamuviivaa, ovislimaa joten eiköhän se vois jo huomenna paukahtaa kunnon plussaksi :) Jippii kun voi pienistäkin jutuista tulla iloiseksi! :wave: :p
 
Joo, taisi olla lh-huippu eilen kp 17, kun oli tummin testiviiva. Tänään taas jo haaleampi kuin näinä päivinä. Aamulämpö ei ollut noussut, joten ilmeisesti ovispäivä on vasta tänään jos se nyt tulee edes.. illalla vihloi moneen kertaan taas vasenta munista, mikä varmaan hyvä merkki. Tunnin päästä vyöhyketerapiaan, toivottavasti käsittely saa aikaan oviksen.
 
Ärsyttää, ku itellä ei oo koskaan mitään kerrottavaa kun varsinainen yritys ei oo vielä alkanu. Noh, huomenna ois se gyne aika sitten. Saas nähdä mitä siellä tapahtuu. Pian pitäis terolutitkin aloittaa, että saa taas menkat tulemaan. Ja sitten seuraava kierto on toivottavasti se eka yrityskierto. :) Kävin tänään ottamassa H1N1-rokotteen. Aattelin, että jos se raskaus tässä piakkoin saatais aikaan, niin ei ainakaan tarvii ton rokotteen takia sit huolehtia.

Heilutelkaahan kovasti peittoja te, joilla oviksen aika on käsillä. :) Itteä pelottaa, että seksi muuttuu taas kerran kauheeksi pakkopullaksi, kun yritys alkaa. Noin meillä kävi esikoisen yrityksen aikaan. :ashamed:

Huomenna sit lisää kuulumisia, kun siellä gynellä oon käyny!
 
Diinu sulla oli sama ajatus kuin mulla :). Aloitan kohta ensimmäisen clomikuurini ja mietin että nyt olisi ehkä järkevää käydä hoitamassa sikalunssarokote pois päiväjärjestyksestä. En muuten sitä hakisi, mutta ihan vaan sitä toivottavasti tulevaa raskautta ajatellen. Parin päivän päästä olisi piikitys...
 
Hlemmur Joo, kyllä tosiaan on ihan hyvä nyt tuo possulenssu-rokote käydä ottamassa, kun ei vielä ole raskaana niin ei sitten tartte huolehtia jos raskaus alkaa. :) On tuo käsivarsi nyt kipeenä tosta pistoskohdasta, mut jospa ei muita sivuvaikutuksia tulisi.
 
Täällähän on muutamalla jo ovis tulossa tai meneillään - mukavia hetkiä vällyjen välissä :)
Mulla on ollut jotain pieniä mahatuntemuksia molemmilla puolilla. Kai siellä sitten jotain tapahtuu, tai niin ainakin toivon.
Mua kans vähän mietityttää, tuleeko yrittämisestä ja petipuuhista pakkopullaa nyt, kun on clomeja ja follikkeliultraa ja ovistestejä, ja lääkärin "määräyksen", kellon ja kalenterin mukaan mennään. No, täytyy koittaa ottaa rennosti, ei kai siinä muu auta.
 
Diinu:Tulehan sitten kertomaan gyniksen kuulumisia :wave: Täällä ei vielä ihme ja kumma ole tullut pakkopulla fiilistä...Ollaan koitettu tehdä hetkistä hauskoja, hierontaa mukana ja tunnelmaa :heart: mutta kyllä se mun pääkopassa koko ajan jyskyttää josko tästä nyt tärppäis mikä ei sit taas yhtään auta asiaa :/ Ja huomaan kyllä senkin ettei oviksen jälkeen hirmusesti enää loppukierrossa tee mieli yhtään paukutella kun on saanut takoa monta päivää tehokkaasti :D

ON:Mä pöhköyttäni tein eilen iltapäivällä vielä toisen ovistestin kun nippaili niin paljon, mutta ei se pahuksen viiva mitään ollut vahvistunut. Mutta on vasta kp 13 ja testaan tossa parin tunnin päästä niin toivottavasti sais sen plussan nyt aiemmin. Tulee meinaan harmittamaan sitten niin vietävästi jos ovisplussa tulee vasta kp15 ja äijä lähtee seuraavana päivänä työmatkalle ja palaa vasta maanantai aamulla :kieh: Mutta kovat keinot käyttöön ja aion kyllä kallistaa äijän kumoon vielä pe aamuna sitten jos ei muuta keinoa :LOL:
 
9.2.2010 TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 67/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 51/27-33
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 40/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 39/30
Silent whisper.......yk 12.....IVF:n odotus..............KP 35/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 29/30(33)
Miuku84................yk 7........Vyöhyket, Homeop....KP 26/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 26/
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron................KP 22/28
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht)..........KP 18/29
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 10/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 9/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 42/27-36
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 27/
Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 13/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 9/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 5/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 2/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 19/24-61
memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 5/27-40



TAUSTALLA


kipinäkenkä



PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Hei missäs Silentkin luuraa? :attn: Sullahan on jo pitkät kp:t menossa... :p Oi kun siellä ois plussa pärähtänyt! Ja tietääkö kukaan näistä muista kellä kp:t ovat jo vaikka mitä? :attn: Voisivat tulla kertomaan kuulumiset ja pidetäänkö vielä listoilla mukana??? :wave:
 
Nyt on ehkä dpo1 :D Edeltävät aamulämmöt olleet 36.32-36.34 ja tänään aamusta 36.48. Pitäsi vielä nousta yli 36.5 että uskallan uskoa oviksen olleen.. Viime kierrossa lämmöt nousivat hiljalleen 36.6 tuntumaan ja siellä olivat kunnes laskivat ennen menkkoja.
 
Minut oli unohdettu lisätä listoille. Tänään kp 2 ja yk 1 siis lähtee käyntiin. Tosiaan TJOT-meiningillä mennään jos silleen ei stressais niin kauheasti. Ja ettei seksi muuttuisi sellaiseksi suoritukseksi (nk. esikoista yrittäessä ). Oviksen aion ainakin ekassa kierrossa testata ihan tietääkseni että tuleeko sitä vai ei. Terot meinasin ruinata jos ekoja menkkoja ei tule. Ja greippimehua rupeen juomaan :LOL: En sitten tiedä toimiiko vai ei mut esikoinen sai alkunsa siinä kierrossa kun sitä aloin juoda. Niin ja foolihappoa olen aloittanut syödä myös...
 
Gynellä käyty. Saaliina clomifen- ja divina kuurit. =) Gyne ultrasi ja kohdun limakalvo oli vain 5mm, sanoi että ohut on. Määräsi siksi tuon divina kuurin, koska siinä on myös estrogeeniä mukana, joka paksuntaa juuri tuota kohdun limakalvoa. Syön sitä nyt 3 viikkoa putkeen ja sitten pitäis tulla menkat ja pääsee aloittamaan clomit. Samalla annoksella määräsi clomeja, kun sillon reilu 2v sitten eli 1 tabl kp 5-9. Kaksi kiertoa syön eka ilman seurantaa ja jos ei tärppää niin kolmannen kierron aikaan ultraan. On se vaan saakelin kallista tuo yksityisellä käynti, kelakorvauksen jälkeen 114e. Ei paljo naurata. :ashamed: Onneksi nuo divinat ei ollut joku reilu 8e. Ja clomithan sitten on sen 50-60e/purkki. Noh, pientä tää on vielä siihen verrattuna, jos pitäis ivf:ään mennä ja maksaa siihen kuuluvat lääkkeet yms.

Eli täällä nyt mennään vielä se kolme viikkoa napsien nappeja naamaan ja SITTEN päästään aloittamaan yritys. :heart:
 
Toive mukavia jumppatuokioita teille :D Toivottavasti tuottaa tulosta =)

Polille soittelin tänään,kun halusivat tietää mikä tulos niistä pistoshoidoista tuli.. Sanovat vaan että kannattaa tässäkin kierrossa "hyödyntää" päivät kierron puolivälissä, että ne pistokset kuitenkin stimuloi munasarjoja niin, että saattaakin seuraavassa kierrossa tärpätä ikäänkuin luomuna. Oli mukava uutinen =) Eli ei oo toivo menetetty tässä kierrossa :D
Eilen illalla kun hommailtiin, niin sen jälkeen multa tuli veristä/rusehtavaa vuotoa jonkin verran, menkat kuitenkin loppu jo pari pvää aikasemmin.. :eek: Tänään myös vähän vielä tiputellut.. Mitähän se mahtaa olla?? Ei oo koskaan aiemmin moista ollut..
 
10.2.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 68/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 52/27-33
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 41/30-32
Silent whisper.......yk 12.....IVF:n odotus..............KP 36/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 30/30(33)
Miuku84................yk 7........Vyöhyket, Homeop....KP 27/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 27/
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron................KP 23/28
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht)..........KP 19/29
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 11/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 10/30
Siffis......................yk 10.........................................KP 9/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 43/27-36
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 28/
Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 14/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 10/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 6/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 3/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 20/24-61
memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 6/27-40



TAUSTALLA


kipinäkenkä



PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.





 
Jos vaihdevuodet on tällaiset en suosittele niitä kenellekään. Ensin on PRKL:n kuuma sit järkyttävän kylmä ja taas kuuma... Huoh.. Sitä nämä sumuttelut ja niiden hormoonit aiheuttaa... Lopputuloksen on syytä olla positiivinen! :LOL:
 
Kyllä kuulkaas mimmit aamulla nauratti kun klo 5 kännykkä herätti ja sitten koitettiin hipihiljaa "jumpata" :LOL: Esikoista kun yritettiin, niin siitä kierrosta mistä tuli onnistunut raskaus oli sama homma, ettei vain enteilis jotain ;) Tein eilen iltapäivällä vielä testin ja kunnon ovisplussa siihen pärähti eli tänä iltana ois vielä tarkoitus kylvää :D
Menin taas niinkin pitkälle, että jos nyt ei tärppää ja menkat alkais dpo13 niin ehtisin sittenkin syödä vielä kolmannen clomikuurin ja jos ovis taas tulis näillä paikkeilla tai vaikkapa kp15 ois testi plussaa niin meillä olisi teoriassa mahkuja silloinkin tärppiin. Suomeen muuttaisin meinaan kp 16 (jos siis menkat alkais niin kuin laskin eli menis samoin ku viime kierrossa) niin teoriassa vois joku munis siinä hedelmöittyä... :p Mutta ei nyt vielä sais ajatella kun tahtoo nähdä tämän kierron tulokset! Kyllä toiveet taas nousee korkealle kun nyt on kyllä sitten oikein hyödyntäämällä hyödynnetty tää ovis ja ollut tosi hauskaakin vielä :) Eli tällä hetkellä hyvä fiilis, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen :heart:
 
toive81 loistavaa että ootte pystynyt hyödyntämään oviksen noin tehokkaasti, on ainakin raskautumismahikset maksimoitu!
Silloin kun mä tulin viimeksi raskaaksi, yritys oli kanssa ahkeraa: aloitettiin muutama päivä ennen ovista ja siitä sitten n. viikko eteenpäin joka päivä. Mut silloin oli joululoma, aikaa ja rentoa meininkiä, kun taas nyt pitää suunnilleen etsiä kalenterista aikaa. Luulen et meillä yritys tulee tällä kertaa rajoittumaan ovistestin plussapäivään ja sitä seuraavaan päivään, ja sit vain toivotaan tärppiä :)
 
Pohdiskelin tässä (en jaksa vielä lääkäriltä kysellä ) että mitähän lääkitystä mulle vois ajatella kun kierrot on pitkiä n. 36-42 pv (vielä 6kk sitten olin ollut vuoden ilman kuukautisia), ovulaatio myöhäinen (jos edes tulee) n. kp 24-28 ja luteaalivaihe jää tosi lyhyeksi (usein alle 10 päivää ). Mitä terolut tekee? Säännöllistää kierron? Mutta jos ovulaatio tapahtuu vaikka kp 24 ja terojen avulla kierto olisi sen 28 päivää niin sehän estäisi (?) raskautumisen kun menkat alkaisi 4 päivää oviksen jälkeen? Olen pihalla kuin lumiukko...
 
Nallekarkki:Mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia teroluteista, mutta clomeista kylläkin. Ne siis aikaistivat ainakin mulla ovulaation nyt tokaa yrittäessä viime kierrossa kp 15 ja nyt kp 13. Ja samalla pidentyi LH-pituuskin 8-9 päivästä 12-13! Esikoista yrittäessä mullakin oli tosi pitkät kierrot ja myöhäiset ovikset niin silloinkin clomit ratkaisi ne ongelmat ja onnistunut raskaus tuli :heart: Joten suosittelen niitä :)
Lugestronia käytin esikoista odottaessa "varmuuden vuoksi". Mulla tuettiin sillä keltarauhasen toimintaa vaikkei siinä häikkää oltu todettukaan niin aina rv 9 asti. Nyt en sitä edes saanut ja päätin etten pyydäkään ellei satu käymään taas niin, että tulee keskenmeno. Mä halusin pelata esikoista yrittäessä varman päälle kun oli niitä keskenmenoja. Sori sekalainen stoori! :wave:
 
Sori kun en ole täällä pyörinyt enkä tilannettani päivittänyt. Olen menossa nyt 9/30 yk 10. Niin kuin jo muutamia sivuja sitten sanoin, että olen täällä hissukseen, niin vielä kuukauden päivät menen pienemmällä liekillä. Kuukauden päästä VIHDOIN päästään aloittamaan kokeet ja hoidot. Tätä on odotettu jo KAKSI JA PUOLI kuukautta (siis tiennyt, että nämä kokeet ja hoidon aloitukset ovat maaliskuussa) vielä kuukausi odotettava! Tämä on niin hermoja riistävää tämä ODOTTAMINEN... :headwall:

Että näin täällä, toivottavasti muilla vähän edes valoisammin... Ainakin oviksia on bongailtu, siis muualla kuin täällä... :)
 

Yhteistyössä