T
tuleva äiti
Vieras
Mulla on virtsarakontulehdus ja uusi lääkäri määräsi mulle puhelin reseptin. Ei vissiin ollut tietonen,että olen raskaana ja on määrännyt mulle samoja lääkkeitä joista joskus oksensin aivot ulos ja nyt luin äsken sitä tuoteselostusta ja siinä luki,että ei suositella loppuraskaudesta syötäväks :kieh:
Onko ehtiny jotain haittaa jo tulee,söin kaks tabua :ashamed:
Ja maha on ollut sitten eilisestä asti tosta ylhäältä kipeä..
Purkin kyljessä luki,että voi olla tälläsiä haittavaikutuksia.
Niin ja viikkoja mulla on nyt 29.
Onko ehtiny jotain haittaa jo tulee,söin kaks tabua :ashamed:
Ja maha on ollut sitten eilisestä asti tosta ylhäältä kipeä..
Purkin kyljessä luki,että voi olla tälläsiä haittavaikutuksia.
Niin ja viikkoja mulla on nyt 29.