Apuja, minkä asun valitsen baariin? *s. 6 uusia kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, minä kutsuin housuja teineiksi, mutta nyt jälkikäteen ajateltuna ehkä oli pahasti sanottu. Pahoitteluni. Onhan nuo kesäiset ja matalien kenkien kanssa eivät liian härskit:D. Sinulla on kaunis vartalo ja sopii sellaiset jutut, mitä ei kaikille, joten pue vaan kyseiset housut. Loistavat nätisti kesäyössä!

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Alkuperäinen kirjoittaja näköjään:
3 on sulle liian pieni,kiristää pituuden puolesta

Eiku se taitaa olla huonosti vaan päällä, kun äkkiä vaihdoin noita vaatteita, kun kuvia räpsin.

Ei kun tuolle korkeudelle helma kuuluu,jos nostat helmaa saadakseni nuo kiristyneet kurtut pois,niin paita on liian korkealla.

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
3 on sulle liian pieni,kiristää pituuden puolesta

Eiku se taitaa olla huonosti vaan päällä, kun äkkiä vaihdoin noita vaatteita, kun kuvia räpsin.

Ei kun tuolle korkeudelle helma kuuluu,jos nostat helmaa saadakseni nuo kiristyneet kurtut pois,niin paita on liian korkealla.

Tiedätkö, et tossa paidassa on nuo kiristneet kurtut oli se sit ylhäällä tai alhaalla. Vaikee selittää. Se on vähän "ihmeellisen" mallinen :D Siinä on useampi osa, josta tuo toppi koostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en vaan ymmärrä miksi nuo kalsarit pitää tunkee päälle. Esim. mustat pellavahousut ja joku kiva toppi on kaunis yhdistelmä.

baariin? Okei, voi olla sun tyylinen. Mut on nyt päivitetty tähän kesään ja nuo housut kuulema ehdoton valinta :D Eli silloinhan ne on pistettävä :whistle:

kuva nro 3. En oikein perusta valkoisista housuista, mutta tuo toppi näyttää niiden kanssa ihan kivalta :) Ja muutenkin topin väri kivan kesäinen. Nuo kaksi muuta toppia olivat enemmän sitä pikkujouluosastoa.

Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
kuva nro 3. En oikein perusta valkoisista housuista, mutta tuo toppi näyttää niiden kanssa ihan kivalta :) Ja muutenkin topin väri kivan kesäinen. Nuo kaksi muuta toppia olivat enemmän sitä pikkujouluosastoa.

Onhan se ihan kiva erottua hieman edes massasta valitsemalla pinkin topin. Mielelläni muutenkin käytän muitakin värejä, eikä aina mitään mustaa tai muuta synkkää.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Hei, minä kutsuin housuja teineiksi, mutta nyt jälkikäteen ajateltuna ehkä oli pahasti sanottu. Pahoitteluni. Onhan nuo kesäiset ja matalien kenkien kanssa eivät liian härskit:D. Sinulla on kaunis vartalo ja sopii sellaiset jutut, mitä ei kaikille, joten pue vaan kyseiset housut. Loistavat nätisti kesäyössä!

Sehän on kiva loistaa :D Enkä mä mieltäni täällä aatellut pahoittaa. Nuissa kengissä tosin on joku 5cm korko. Muutenkin mulla jalat on suhteellisen pitkät, joka tekee sen vaikutelman niinku oisin paljon pidempi kuin todellisuudessa olenkaan.

3 on mukavan kesäisen raikas.
toivottavasti ei vaan tuu hirvee hiki noin nuolevissa ja paksuissa housuissa ( jos siis ovat sitä sellasta "farkkumaista" kangasta ) :)

mut hyvält sää näytät!

Yhteistyössä