Apuja Menkkakipuihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Mulla ei oo koskaan ollut kovin kummoiset menkkakivut,mutta NYT voi jumalauta sattuu.Ei auta lääkkeet ei yhtään.Onko kellään mitään vinkkejä mikä auttais?Uskon että nää kivut johtuu siitä että päälle 2kk sitten tein sen keskeytyksen ja tähän päivää asti on ollut sitä jälivuotoa ja nyt alko sitten ne odotetut kuukautiset ja HElvetillinen KIPU :ashamed:

miusta tuntuu ettei siulla se keskeytys oo menny ihan putkeen.... :o :hug: :hug: ookko käyny sen jäläkeen lekurilla toteamassa tilanteen? meinaan tuo on kyllä aivan järettömän pitkä aika sille jälkivuodolle...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miusta tuntuu ettei siulla se keskeytys oo menny ihan putkeen.... :o :hug: :hug: ookko käyny sen jäläkeen lekurilla toteamassa tilanteen? meinaan tuo on kyllä aivan järettömän pitkä aika sille jälkivuodolle...

mulla otettiin se verikoe joka olo normaali ja gyne on tehty ja ei siinäkään mitää erityistä ollut..

Kouristaako? Itselläni oli jäänyt synnytyksestä jäänyt hyytymiä kohtuun ja niiden poistuminen oli aika tuskaa. Käy näyttämässä lääkärille itseäsi. Ultralla luulisi näkyvän...

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kouristaako? Itselläni oli jäänyt synnytyksestä jäänyt hyytymiä kohtuun ja niiden poistuminen oli aika tuskaa. Käy näyttämässä lääkärille itseäsi. Ultralla luulisi näkyvän...

sellasta Kipua kuin synnyttämään lähtis,vois sanoa että samaa kipua kun alko silloin tulee jutut pihalle ku keskeytti ja aivan yhtä kovaa :| :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:

sellasta Kipua kuin synnyttämään lähtis,vois sanoa että samaa kipua kun alko silloin tulee jutut pihalle ku keskeytti ja aivan yhtä kovaa :| :ashamed:

mie peesailen tuota Jonseredia nytten kanssa... menisin kyllä näyttään lekurille. ihan senki takia ettei tuu kohtutulehusta... :hug: kivut on varmasti kovat, sitä en yhtään eppäile...

Sinuna kävisin lekurilla.

Lääkäri sanonut mulle että ota heti sinä päivänä kun menkat alkaa niin buranaa jo aamulla taikka illalla.Siis jo ennen kuin menkat alkaa niin säästyy kivuita. Ja mulla menee burana 800 kipuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinuna kävisin lekurilla.

Lääkäri sanonut mulle että ota heti sinä päivänä kun menkat alkaa niin buranaa jo aamulla taikka illalla.Siis jo ennen kuin menkat alkaa niin säästyy kivuita. Ja mulla menee burana 800 kipuun.

miulla ei ees se auttanu pahimpiin kipuihin.... :(

Yhteistyössä