Apuja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Ukko lähti baariin, jaksaakohan se kävellä kotia? Matkaa 3km ja ikää 30vee?? Kertokaa omia kokemuksia jos on?
Olen ihan huolesta soikeana täällä kun mietin tätä asiaa............

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
menee varmaan puolessa matkassa jonku akan kainaloon ja jatkaa aamulla kotiin, sulle kertoo että tapas grillijonossa vanhan koulukaverin jonka luo meni jatkoille mutta sammui

näin just...ei vaan,sammuu puoles välis mukamas..ja nukkuu siinä aamun asti..

lähti kerran käveleen väärään suuntaa. Oltiin oltu mun työkaverin luona istumassa iltaa ja sitten mä ja työkaveri lähdettiin keskustaan ja miehet jäi sinne. Jossain vaiheessa sitten ukkoni oli lähtenyt kotiin, johon oli matkaa vajaa kolme km. Mutta oli älypää lähtenyt väärään suuntaan ja soitti mulle, että tilaa taksi, hän on teboilin pihassa.
a) miksei itse tilannut taksia
b) Mistä tiedän, minkä teboilin.
Miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja löpö:
lähti kerran käveleen väärään suuntaa. Oltiin oltu mun työkaverin luona istumassa iltaa ja sitten mä ja työkaveri lähdettiin keskustaan ja miehet jäi sinne. Jossain vaiheessa sitten ukkoni oli lähtenyt kotiin, johon oli matkaa vajaa kolme km. Mutta oli älypää lähtenyt väärään suuntaan ja soitti mulle, että tilaa taksi, hän on teboilin pihassa.
a) miksei itse tilannut taksia
b) Mistä tiedän, minkä teboilin.
Miehet.

eikä!!??? nauran täällä itseni kipeäksi

mä ajattelin tälleen varmuuden vuoksi että soitan läpi kaikki sen koulukaverit siis vanhat ja varmuudeks työkaverit ja pelikaveritkin ja kysyn että missäpäin ovat ja mitä meinaavat tehdä niin tiedän sitten aamulla jos väittää nakkikioskin jonossa tavanneensa jonkun vanhan kaverin jolle meni ja sammu että valehteleeko ukkoni niin ja soitan muuten taksikeskukseen että varmistavat miespuolisten asiakkaittensa rahatilanteen jo etukäteen niin ei mee mun maitorahat lisäksi rupesin miettiin että pitäsköhän mun vielä käydä laittaan tienviittoja ettei kans lähe väärään suuntaan............ eihän se vara venettä kaada. Oisko muuten muita ideoita mitä kannattas tälleen etukäteen tehdä?????? kun ei tuu nyt itelle mieleen kun oon nyt niin huolissaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänjää:
Unohdit myrkytystietokeskuksen,sieltä voit udella alkoholimäärän vaikutusta mieheesi että tarviiko vaiks selviytymisasemaa :xmas:

joo täytyyki heti soittaa ja sittenhän mä voin soittaa sinne baariin ettei tarjoile kun sen verran sille ukolle että ei tarvi tuota selviytymisasemaa.

Meen soittaan laittakaahan sillä aikaa lisää vinkkejä........