Apuja huonepeliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukku:
kertokaa mitä apua kaipaatte ni minä kerron :)

NI mulla on edelleen inventeaariossa se tipu ja sit mulla on kakkoskoodi ja valot sammutettu, ne näkyy seinällä ne samat kuviot. Mitä mä teen???

ne kaikki kuviot on tietyn värisiä katso ne ja laita ne tietokoneessa sen väriseksi, tipu ei oo mikkää se vaan nukkuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja tina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja tina:
Kaipaisin neuvoa, jumissa ollaan. Jos joku tulis mukaan tai auttais jos on jo pelannut.

http://neutralx0.net/home/

mikä sieltä pitää valita.. en huomannut mitään yhtä tiettyä peliä.. mikä siis niistä?? jos joku kertoo mikä peli niin mukana ollaan.

Siel ihan sivun yläreunassa on pienenä tää peli - siis ei aukeekaan koko ikkunan kokoseks vaan pelataan siinä pienessä näytössä. Löysitkö?

oon ihan pönttö.. en tajua.. siis se tipupeli missä on ne tiput päälekkäin.. eikai se oo mikään huonepeli.. tai sit kyllä osaa katsoa nyt oikein.. :?

Mulle tuli kans se tipupeli, mutta kun latasin sivun uudelleen niin tuli huonepeli. En sit tiiä onko sama kuin muilla. Taidan tulla mukaan kun aloitatte toisen pelin

NI mulla on edelleen inventeaariossa se tipu ja sit mulla on kakkoskoodi ja valot sammutettu, ne näkyy seinällä ne samat kuviot. Mitä mä teen???

ne kaikki kuviot on tietyn värisiä katso ne ja laita ne tietokoneessa sen väriseksi, tipu ei oo mikkää se vaan nukkuu :)

Voi hyvänen aika, en mä tajunnut, että tietokoneella ne vaihtaa väriä, kiitos!
Mut kyllä se tipu lähti mukaan lopulta ja pääsi pinoon sinne ulos toisten kanssa :)

siis mihin ne laitetaan??

Yhteistyössä