Ketään pelannut Crash Bandicoot mind over mutantia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tehtävässä 12 luolassa jossa on kaksi puista "tikkuovea". Luolassa on muutama TNT ja keskellä punainen painike. Mä en saa kumpaakaan ovea auki :kieh: Mulla on se kieppimutantti mukana.

Tämä on kolmas päivä kun mä olen tuolla luolassa ja alkaa pikku hiljaa hermo menemään :snotty:

ollaan pojan kans pelattu peli läpi jouluna,mutta kumpikaan ei muista tuota kohtaa.
voitko vähän tarkentaa missä maassa tuo on.ei jaksanut poikakaan alkaa enää konetta avaamaan

Tämä on se kohta kun pitää mennä Ninan koululle. Luolastossa on ramppeja. Tähän kohtaan jossa mä olen jumissa mennään tallentamispisteen ja sellaisen jakkihärän tapaisen +poikasen oikealta puolelta. Sisäänmeno tunneleita on kaksi, toinen ylhäällä ja toinen alhaalla. Ylätunnelista pääsee sinne luolaan missä mä olen jumissa.

Minä olen löytänyt youtubesta avun pelien pulmakohtiin!!! Sinne vaan hakusanaksi esim. crash bandicoot mind over mutant ja jo löytyy apuja joka kenttään.

Olen itse jumissa kohdassa, jossa pitää ottaa käyttöön joku sähkömutantti, joka ampuu sähköä ympäriinsä? Jääseinässä on liiloja palkkeja, joita sähköllä "availlaan" ja laitetaan takaisin sisään. Tässä näitä pitää siis sähkön avulla ampua jotta avautuvat ja pääset hyppimään niiden päältä ylemmäs. En vaan pääse tästä kohdasta enää eteenpäin kun yksi palkki on sen verran korkea, etten pääse hyppäämään sen päälle, pääsen kyllä sen päälle ilman mutanttia, mutta jos jätän sen, en pääse enää ylempänä pelissä eteenpäin, mutanttia siis tarvitaan jotta pääsen jatkamaan. Osaako kukaan sanoa miten tässä pitäisi hypätä, jotta pelissä pääsisi etenemään? Olen tätä jo kolmen pelikerran ajan yrittänyt vatvoa.

Kiitos, onnistui! Mites sit tässä kun pitää palata vamppasaarelle ja menen samaa reittiä, kun olen tässä jään ja saaren välissä ja mulla ei ole mutanttia jonka avulla pystyy hypätä pidemmälle?

Yhteistyössä