Apuja himoon!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Auttakee ihmiset!

Millä keinoin tuo syömishimon sais menee ohi? Kyse ei ole pelkästää makeanhimosta vaan mun mieleni tekee kaikkea muuta: nakkeja, makkaraa, voileipäkeksejä, sipsejä, juustonaksuja... Kaikkea noita kun löytyisi kaapista.

Ja tuolla olis suklaakonvehteja, Fazerin sinistä, vihreitä kuulia, suklaarusinoita, pari lauantaipussia, salmiakkia...

ei saa koskea ei... Joulusta on niin vähän aikaa että noita lahjaksi saatuja makeita vielä on vaikka kuinka paljon.

Porkkanoiden popsiminen ei innosta pidemmän päälle...

Oletkos syönyt oikeeta ruokaa tänään? Säännöllisesti? Syö kunnon iltapala ja siihen päälle yks tai korkeintaan kaks nannaa hitaasti imeskellen... Tai sit nakkaat nannat ylähyllylle ettet nää niitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:26 Sinttura harmaana kirjoitti:
Olen kyl syöny ruokaa ja pikku välipaloja (hedelmiä) sopivin väliajoin. Nälkä ei ole mut himoooooo....

Elä syö niitä välipaloja! Nostavat verensokeria huimasti (hedelmäsokeri) ja sit ku se laskee niin taas tuliee "ruoan himo" vaikka ei nälkä olisi. Syö kunnolla ruoka-aikana, eikä mitään pikku salaatinlehteä. Juo ruoka-aikojen välillä vaikka teetä tai vettä. Tapasyöminen on tympeetä ja siitä on vaikee päästä eroon. Jotku onnelliset osaavat, minä en vielä ole siinä kastissa, mutta yritän kovasti. Tiedän, ettei ole nälkä mutta suu napsuisi. Silloin minä teen itselleni kunnon lautasellisen salaattia tai otan jogurttia pähkinöillä ja syön sen. Siis syön silti kunnolla, vaikka ei olisi kuin vähän nälkä. Sillä sit pärjää.

Jos pari tuntia aterian jälkeen on nälkä, niin silloin ateriankoostumuksessa on jotain vikaa. Tai sitten syö liian vähän! Tai sitten on vain jano ;)

mulla on ollu samanlainen himo mutta se meni ohi kun aloitin syömään sellaiset tablettit kuin helamin siinä on yli 100 eri mineraleja mitä ihminen tarvitsee päiväs.

ne on auttanut makean himoon ja ruuan himoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:55 miro05 kirjoitti:
mulla on ollu samanlainen himo mutta se meni ohi kun aloitin syömään sellaiset tablettit kuin helamin siinä on yli 100 eri mineraleja mitä ihminen tarvitsee päiväs.

ne on auttanut makean himoon ja ruuan himoon.

mistähän niitä sais? täällä on kans yks toooosi himokas.... :p pelkkä kromi ei mulla oo auttanu, mut tuota vois kokeilla! =)

Yhteistyössä