Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatana :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi helekkari näitä pelinaisia!

Ap:n äijää nolottaa ja kaduttaa tekemisensä ja siksi ei pysty puhumaan asiasta. Haki varmaan vähän säpinää elämään, ehkä ei olisi tekoihin koskaan ryhtynytkään.

Nostele vaan ap kissoja pöydälle edelleenkin. Äijä kasvaa aikuiseksi, eikä kohtele sinua kuin äitiään, jolta salaa tehdään asioita.

Nimim heh heh
""Tosi puutteessa täytyy naisen olla, jos netistä hakee seksiseuraa. ""

Tuo asennevamma ei sitten lakkaa hämmästyttämästä minua ikinä. Netistä haetaan seksiseuraa siksi, että jotkut meistä eivät pidä ravintolaillan päätteeksi pidetyistä kännisistä sähellyksistä, joita tuskin seksiksi voi kutsua. Minä haluan SEKSIÄ en kännistä onnetonta yritelmää.

En ole mitenkään erityisen pahassa puutteessa ollut vielä ikinä ja saan iskettyä miehen vaikka kaupan kassajonosta jos siltä tuntuu, mutta netissä kaikki on vain helvetin paljon helpompaa. Sen kuin valitsee valtavasta läjästä seksihalukkaita miehiä itselleen sopivimman ja pistää tuulemaan ilman turhia kiertelyitä ja kaarteluita.

Puhut Milla asiaa. ehkä suurin osa vieroksuu myös siksi että ei hallitse netin käyttöä. Niimpä perinteinen miesten haku tuntuu luontevammalta tai nämä ravintola pokat.
Minä käytän monia eri polkuja täyttääkseni naiselliset tarpeeni.
Ja uskallan väittää että niin tekee moni vakiintunutkin nainen esiintyen yhden illan sinkkuna tai parin viikon mutta kun oma mies ei koskaan epäile rakkaitten lastensa äitiä niin...
Ap. ehkä miehesi pysyy nyt 2 kk hiljakseen mutta höristä naisen vaistojasi jos tietyt merkit jatkuvat... Sotaankin kannattaa varustautua vaikka rauhan saisi ylläpidettyä.. se on viisautta. Joku epäili että miestä nolottaa ja ei siksi puhu.
Jaksoi kyllä riehua ja uhata heti erolla.. sekö noloutta ?

Avaa itsellesi sähköpostiosoite esim. hotmailiin ja vastaa miehesi ilmoitukseen. Käy hänen kanssaan viestittelyä niin selviää onko hän tosissaan hakemassa seuraa!!!
Mun mies kertoi suoraan että yks ilta kun oli kotona yksin kännäämässä kun mulla oli tyttöjen ilta niin hän pisti ilmoituksen nettiin. Naureskeli vielä kun ei nyt enää selvinpäin muistanut tunnussanoja et ois voinut käydä katsomassa et onko tullut vastauksia...Muakin asia vaan nauratti ja pidän sitä kyllä vitsinä/viattomana kun kerta itse oma-aloitteisesti asian kertoi.

Minä en olisi niin varma siitä, että äänen korottaminen olisi hyvä merkki totuuden puhumisesta. Yleensä juuri ne, ketä epäillään ihan aiheesta pitävät suurimman metelin. He huutavat kumppanilleen, väittävät häntä vainoharhaiseksi ja hulluksi. Jos epäilys on aiheetonta eikä kumppani ole jatkuvasti mustis, epäilys ei aiheuta huutoa vaan juttelua.

Huutaminen ja äänen korottaminen on merkki siitä, että miehesi on varpaillaan, hän pelästyi. Nyt hän yrittää peittää pelkoaan vihalla. Jos mitään pelättävää ei olisi, hän ei myöskään vihastuisi.

Minä luulen että voisin antaa tuollaisen anteeksi. Toki se tekisi ison kolhun itsetuntooni ja varsinkin luottamukseen kumppania kohtaan. Anteeksi antaminen vaatisi kuitenkin syvällistä keskustelua aiheesta. Miehen pitäisi olla avoin ja rehellinen. Kertoa ihan rehellisesti siitä mikä hänet ajoi ilmoituksen laittamaan. Jos asiaa ei saataisi selvitettyä, suhdetta on ihan turha jatkaa. Syyt voisivat olla todella loukkaavia ja kipeää tekeviä, mutta vain rehellisyys voi suhteen pelastaa. Kaikille tulee vaikeita aikoja suhteessaan, ne vaan pitää osata käsitellä ilman että tarvitsee kääntyä suhteen ulkopuolisen ihmisen puoleen. Suhde menee vain pahemmaksi, jos siihen tuodaan ulkopuolisia. Suhteen pitäisi olla niin avoin, että puolisot voisivat jutella kaikesta. Tällöin mitään salaisia senssi-ilmoituksia ei tarvitsisi koskaan tehdä. Puolisolle voisi kertoa senkin, että kaipaa ihan pelkkää fyysistä seksiä tai ihailua muilta tai mitä tahansa. Se voitaisiin sitten yhdessä hoitaa pois päiväjärjestyksestä.

Mutta eihän naisten tarvitse hakea seksiseuraa netistä. Sitä nimittäin löytyy pilvin pimein muualtakin. Täytyy tosiaan olla aika säälittävä, jos laittaa seksi-ilmon tai vastaa jonkun punaniskan seksi-ilmoon. Se, että seksin saaminen netistä on muka helppoa, on pelkkää potaskaa ja juuri näiden säälittävien propagandaa. Netin kauttahan voi tulla vaikka millainen kammotus nurkan takaa eteen. Helpompi on nähdä ihminen heti livenä eikä odotella kaksi päivää ja pettyä.

Kauniiden ja eroottisten naisten ei tarvitse hakea netistä seksiä. Näkeehän sen jo siitäkin, että miesten seksi-ilmoja on satoja ja kukaan ei niihin vastaa. Eihän normaali nainen tietenkään moiseen lähde.

Voihan sitä tietenkin uskotella, että juujuu, sehän on ihan tavallista, että nainen hakee netistä seksiä, mutta kyllä se on loppujen lopuksi vain friikkien temmellyskenttä.

Lueppas edellä monen muun mietteet jotka ovat normaaleilla treffeillä käyneet. Käydään elokuvissa konserteissa ihan vaan kahvilla juttelemassa toisen ymmärtävän ihmisen kanssa. Ei siinä housut tipu ABC aseman aulassa jos sitä pelkäät. Hulluimmat äijät ovat minun elämääni tuleet niin ravitolaillan kuin naapurin äijän kuin ihan ulkoilureitin varreltakin.
Pöö koskaan ei tiedä mistä epävakaa häiriintynyt ihminen vastaan tulee. Netissä on normaaleja kotiäitejä jotka ovat kotona lasten työttömyyden tai tilapäisen sairaudenkin vuoksi. Näidenkö pitäisi elää vapaa -aikaansa sinun määrittämällä tavalla?
Kaikki eivät hae seksiseuraa niillä ilmoilla. Vaan ihmistä ISOLLA IILLÄ !