APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja martta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

martta!

Uusi jäsen
30.05.2012
2
0
1
olen 19-vuotias nuorinainen... harrastin toissayönä ja lauantaina suojaamatonta seksiä mieheni kanssa. kummallakaan kerralla hän ei ollut lähelläkään tulemista.... 2vk päästä pitäisi menkat alkaa... saa nähdä alkaako!?
kertokaa omia tarinoitanne ja mitä mieltä olette tästä, raskaana vai ei??

no ei tohon nyt kyllä voi vastata ihan noinkaan että "eiköhän ne ala" jos kahden viikon päästä pitäis alkaa menkat ja kierto on sellanen n. 28 päivää ni noilla vaiheillahan se ovulaatio on, jollon siis on mahdollista tulla raskaaks.

voe helvetti sanon minä.... täytyy nyt vaa rukoilla että en ihan vielä äidiks tule vaikka lapsista tykkään ja näin, varallisuus ei riitä lapsen elättämiseen, sitten vasta lapsia kun on varaa itse miehen kans elättää muksu

No ihan pikku vinkkinä että noissa tilanteissa voi fiksumpi ihminen mennä apteekkiin vielä 3 päivää vahinkojen jälkeen ja ostaa sellaisen jälkiehkäisypillerin jolla voi sitten saada lisävarmistusta asiaan. Mutta ilmeisesti lapsia on tarve ja halu saada kun tolla tavalla haluaa leikkiä :P

nimim. itelläkin kondomi puhjennut useammankin kerran

PS. mahdollisessa abortissa voi käydä joku fiba eikä sitten myöhemmin voikaan enää saada lasta, että sillee....

Yhteistyössä