Apua =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pup"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pup"

Vieras
Patti mahassa, tuntuu aina ajoittain ja nyt pari päivää taas tuntunut ihme paukura vasemmalla puolella kylkiluiden alta aikalailla alkaa, on noin 7-9 cm pitkä ja tuntuu muhkuraiselta, ei pehmeä eikä kova ja on siis pitkulainen, pitkä tuon ja leveä ehkä 2. Varsinkin kun nojaa taaksepäin niin oikein tuntuu. Ei kipeä, voin ottaa ihan kiinni ja tunnustella, mutta silti on kuin olisi kiinni jossain. Samassa kohtaa tuntunut ajoittain tuollainen nyt puolisen vuotta.

Olen normaalipainon rajoilla 170 ja n.70. Mikä se on ? Kasvain? Rasvapatti?

rasvapattini ainakin oli kova ja tasapyöreä, mutta toisaalta se oli myös melko pieni. ja oli myös kiinni "jossain", oli lääkärilläkin vaikeuksia leikellä sitä irti. mutta lääkäriä saa aina vaivata tälläisellä asialla, todennäköisesti ihan peruskäynnillä leikkaa sen paikallispuudutteella irti ja lähettää tutkittavaksi.

Suoli on siinä kohdalla, mutta normaalisti siinä ei kuulu tuntua silti mitään. En tiedä, jos on kova ummetus, niin onko sitten jotakin. Kasvaimet eivät aina ole kipeitä, joten varmuus paras.

No mulla on vähän hidas vatsakin, siis ei mitään kipuja tästä ikinä ole koitunut paitsi sitten kun suoltaa viikon kökköö pihalla, muuten ei vaivaa. Toi suoltaminen tuntuu vaan välillä synnytykseltä hien ja tuskan kera, ja tästä johtuen myös olen siinä normaalipainon rajoilla... Seuraan, jos se häviää niin se varmaan oli se suoli sitten, tarttee nyt seurata sitä sitten kun ei tunnukkaan mitään ja koitella

Tuo paukura sitten laskeutui heti seuraavana päivänä navan korkeudelle ja ajattelin että se on kakka. Nooh kakka kyllä onluistanut mutta paukura pysyi ja tuntui varsinkin kun vatsalihaksia jännitti. Tänään tunsin kuin vauvan liikkeittä maatessani selällääni ja niitä kesti koko illan vaihtelevasti, ilmaako? vai voiko siellä oikeasti olla vauva? Toivottavasti ei =( . Parit viime menkat ovat olleet kummalliset ja täynnä hyytymiä ja piti perjantaina mennä gynelle. Mitä ihmettä tämä on?

Mulla on kylkiluiden päälliset täynnä erikokoisia muljahtelevia pahkuroita ollut jo vuosikausia. Aikoinaan menin saisaanhoitajalle joka kokeili ja paljasti amatöörimaisuutensa kiljahtamalla "ohhoh! Kauhea, mitä täällä on ! Lääkärin vastaanotolle heti. Ultrattiin ja jotain rasvamuhkuroita ne kait oli kun ei niistä lääkäri numeroa tehnyt.. Siellä ne edelleen on ja väliin kyllä mietiskelen että onkohan ihan normaaleja kun niin isojakin mutta kait tässä muitakin oireita ois ilmennyt jos ne vakavampia olisi..

Luitko koko jutun? En pääse ennen perjantaita lääkäriin. Raskaustestiä tuntuu tyhmältä ostaa, mutta taas vatsassa muljuu ja minulla on jo ennestään lapsia ja tältähän ne liikkeet tuntu. Voisko nää olla vaan jotain ilmavaivoja. EI HERRANJUMALA, mää en saa olla raskaana =(

Joo luin, mutta sekosin päivissä.
Onko sulla sitten kasvanu maha? Onko karvotuksen kohdalta ja hiukka ylenmää vatsasi kova ja pömpöllä? Onko muita oireita? Tuskin noin kauan pierut olisi suolessa, ihminen kuitenkin yön ainaka aina menee rentoutumis tilaan ja päästää ilmoja pihalle tietämättään. Toimiiko sulla suoli normaalisti? Ettei olisi lapamato? tosin en tiedä tuntuuko se päälle päin?.. Luulisi että jos raskaana olisit niin vatsaolisi jo turvonnut tai kuukautiset loppuneet?

vuosi synnytyksestä ja kolmas iso lapsi, siis oikeasti kookkaita vauvoja olen saanut enkä kerennyt palautumaan, mutta kyllä tuo nyt jo siitä edeltävästä itseasiassa on turvoksissa. Voiko lapamato olla näin iso? Kuukautiset eivät aina lopu vaikka olisi raskaana, ja 2 viimeiset kuukautiset epänormaalia tuhruttelua ja yhden päivän runsaampi vuoto jossa klimppejä. Pelottavaa siksi että olin itselleni epänormaalista juhlimassa viime kuussa ja join alkoholia ja lisäksi olen juonut pari energiajuomaa =( .

Niin, no ainahan se mahdoliisuus olla raskaana, on siis olemassa. Itselläni oli koko raskauden kuukautiset. Mikset käy ostamassa testiä huomenna? Kerta vielä pari päivää lekurin v.otolle niin saisit raskauden tiedon ennen sitä.

Yhteistyössä