V
vierailija
Vieras
Mun luokalla on ollut pitkään tyttö joka takertui muhun. Se oli koko ajan melkeen iholla ja ei ikinä puhunu mulle tai mun kavereille. Mulla oli tuolloin masennusta ja ahdistusta, diagnosoitu masennus siis kyseessä. Koulunkäynti kärsi kun tytön läsnäolo ahisti. Oon tosi herkkä ja en kestä kenenkään kosketusta, mutta tää tyttö oli koko ajan silleen et osu muhun. Mä kestin sitä kunnes romahin ja en voinu ees mennä kouluun. Asiat helpottu ja oli kesäloma jne ja nyt oli kivakoulu keskustelu siitä et minä ja mun kaverit olis kiusattu sitä. Ei oltu. Mut pistettiin olemaan sen tytön kanssa ja kaverisuhteet kärsi, numerot aleni (oli 5 koetta niiden 3 viikon aikana) ja ahistus tuli kuin tyhjästä osaksi mun koulunkäyntiä. No äiti puuttu tässä vaiheessa siihen ja soitti kouluun etten enää varmasti oo sen tytön kanssa. En ollu enää sen jälkeen. Mä pidäb ihmisistä mut tää tyttö on vähän jälkeen jääny ja muutenkii ihan erilainen. Ken kiva koulun takia kaikki alko puhumaan siitä paskaa. Jopa pojat ja muut koululaiset. Ennen ketään ei kiinnostanu se tyttö. Se alko tuijottamaan mua näkyvästi joka tunti ja se häiritsee tosi paljon. Se ei ikinä puhu mitään.
Nyt eilen sanoin parille kaverille että olisin kenen tahansa pari mieluummin kuin sen tytön. Sit selitin että otin sen eston pois ig:ssä ja se alko heti seuraamaan, eli se etti mun igtä ja tajus etten oo enää estäny. Nyt mulla on huono omatunto koska se mahollisesti kuuli sen etten halua olla samassa ryhmässä. Lisäks mua pelottaa et se kertoo sen äidille joka on valmis vaikka haastamaan mut oikeuteen kunnianloukkauksesta jos on tarve. En halua et joudun vaikeuksiin sen takia että ärsyttää sen käytös mua kohtaan. Mitä teen? En voi pyytää anteeks, etenkään jos se ei kuullut sitä. Mitä teen?
Nyt eilen sanoin parille kaverille että olisin kenen tahansa pari mieluummin kuin sen tytön. Sit selitin että otin sen eston pois ig:ssä ja se alko heti seuraamaan, eli se etti mun igtä ja tajus etten oo enää estäny. Nyt mulla on huono omatunto koska se mahollisesti kuuli sen etten halua olla samassa ryhmässä. Lisäks mua pelottaa et se kertoo sen äidille joka on valmis vaikka haastamaan mut oikeuteen kunnianloukkauksesta jos on tarve. En halua et joudun vaikeuksiin sen takia että ärsyttää sen käytös mua kohtaan. Mitä teen? En voi pyytää anteeks, etenkään jos se ei kuullut sitä. Mitä teen?