apua verta pöntössä rv 39!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
äsken harrastettiin seksiä ja kävin pissalla, huomasin että pöntössä on haaleaa verta, aivan kuin olisin pissannut verta, siis koko pissa oli sellaista haaleanpunaista. sisältä ei tunnu sitä sen enempää tulevan, että en tajua mitä tuo oli!! pissakipuja ei ole eikä nyt muitakaan kipuja paitsi lievää menkkaipua. pitäisikö soittaa sairaalaan??
 
no mut ootko kuitenkaan varma että pissasta tuli se väri... mä kokeilisin varmaan pissatestii johonkin kuppiin, ja soittaisin sitte sinne sairaalaan jos on väriä siinä...
En usko muutoin,että siellä ois ku vähän limakalvot ottanu nokkiinsa... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ihan voi olla alkavaa synnytystä, ja seksi on voinut vähän ärsyttää kohdunsuuta. Mutta soita ihmeessä, jos muuten murehdit. :wave:

Tätä mäkin ennemmin veikkaisin, kohta voi tulla sitte limaa ja verta samassa niin avot, siinä sulla limatulppa ;) =)
 
No kävin uudestaan pissalla ja se oli täysin normaalin väristä, että mistä hitosta se pönttö edellisellä kerralla värjäytyi sellaiseksi haaleanpunaiseksi?? kai lapsiveden huomaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kävin uudestaan pissalla ja se oli täysin normaalin väristä, että mistä hitosta se pönttö edellisellä kerralla värjäytyi sellaiseksi haaleanpunaiseksi?? kai lapsiveden huomaa?

Lapsiveden huomaa- etenkin jos se holahtaa :)
Saattoi olla limakalvoista- ei ne ole entisensä tuossa tilassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kävin uudestaan pissalla ja se oli täysin normaalin väristä, että mistä hitosta se pönttö edellisellä kerralla värjäytyi sellaiseksi haaleanpunaiseksi?? kai lapsiveden huomaa?

Lapsiveden huomaa- etenkin jos se holahtaa :)
Saattoi olla limakalvoista- ei ne ole entisensä tuossa tilassa!

Nimenomaan...limakalvot ottaa erittäin herkästi nokkiinsa tosta puuhasta, tossa tilassa...
En usko että sulla siellä on mitään hätää, mut jos sua tosiaan mietityttää niin soita ihmeessä ja kysy =)

 
Nyt kyllä kävisin sairaalassa näyttäytymässä! Itsellä kävi noin rv 34+4, päädyttiin vauvan alhaisten sykkeiden vuoksi hätäsektioon ja syntyi eloton tyttövauva :( Mutta ei se sun tapauksessa välttämättä noin ole!!!! Mutta kannattaa se tsekata, koskaan ei voi olla liian varovainen
 
apua, kävin lukemassa vasta nyt nuo viimeisimmät vastaukset. olen nukkunut nyt aamun, aluksi oli menkkajomotusta mutta nyt se rauhottui, painon tunne tosin on voimakas ihan alhaalla, vauva liikkunut normaalisti. voiko tämä olla vaarallista, pitäisikö tosiaan lähteä näytille?? sairaalaan matkaa 50km
 
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
apua, kävin lukemassa vasta nyt nuo viimeisimmät vastaukset. olen nukkunut nyt aamun, aluksi oli menkkajomotusta mutta nyt se rauhottui, painon tunne tosin on voimakas ihan alhaalla, vauva liikkunut normaalisti. voiko tämä olla vaarallista, pitäisikö tosiaan lähteä näytille?? sairaalaan matkaa 50km

En lähtis. Todennäkösesti limakalvot vähän ärtyneet yhdynnästä tai kohdunsuu.
 
elämäsi paras joululahja siellä varoittele tulostaan! :)

En usko ollenkaan että mitään vaarallista. Ihan normaalilta synnytyksen "esikäynnistelyltä" kuullostaa. (voi siis vielä mennä vaikka kuin kauan tai sitten ei )

mut soita synnärille, saat mielenrauhan.
 

Similar threads

Yhteistyössä