apua (varsinkin palstan miehet, kommentoikaa) erotako vai ei

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmiset turhaan pilaavat kauniin parisuhteen seksuaalisilla haluillaan. Ne voi tyydyttää minkä tahansa markan pörrön kanssa, tärkeämpää on hyvä perhe-elämä ja kumppanuus.
Sorry pakko lisätä sinulle:
Todellisen kumppanuuden yksi osa alue on seksi. Niin paljon arvostan itseäni, miestäni ja meidän kumppanuuttamme etten pilaisi huonon yhden kerran panon kanssa liittoamme. Ja tiedän miheni ajattelvan aivan samoin.
Mikä auktoriteetti oikein kuvittelet olevasi määrätessäsi mitä "todelliseen kumppanuuteen" kuuluu. Avaa silmäsi ja avarra maailmankatsomustasi...

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Eiks se niin oo, että jos seksi toimii, se on 10% suhteesta, mutta jos ei toimi, niin se on 90%.
Tämä on hyvin sanottu. Pitää pitää mielessä.
PEESI. Näin meillä just on.. tai ei nyt ihan 90% kun on niin paljon muutakin ajateltavaa mutta kyllä rupee oikee v***tamaa ku pitäis jo tässä vaiheessa pistellä pillejä pussiin. Ei helkutti, mä haluun kyl nauttii elämäst ja parisuhteesta ihan täysillä 100%.

Onks jotai poppaskonsteja saamaan vauhtia mieheen?

vieras
oon nuorena viettäny villiä elämää, monta poikaystävää ja yhdenyönjuttuja. seksielämän kumminki aloitin vasta 19-vuotiaana.

Tapasin nyk mieheni 27-vuotiaana ja 12 vuotta ollaan nyt oltu kimpassa. Seksiä oli alusta alkaen vähän ja mies tulee aina heti. hällä ei aiempia kumppaneita.
No mä siitä kehdannu sanoa ja nolotti omien kumppaneitten määrä, meinasin että olen jo osani saanut, tää on hyvä mies, kiltti ja kunnollinen.

No niin on, ja hyvä isä, mutta... seksiä vaan on joka toinen viikko 2 min kerralla.

elänkö mä tässä nyt seuraavat 50 vuotta vain oman käden onnen kanssa? ilmeisesti! kaameaa...

oon nuorena viettäny villiä elämää, monta poikaystävää ja yhdenyönjuttuja. seksielämän kumminki aloitin vasta 19-vuotiaana.

Tapasin nyk mieheni 27-vuotiaana ja 12 vuotta ollaan nyt oltu kimpassa. Seksiä oli alusta alkaen vähän ja mies tulee aina heti. hällä ei aiempia kumppaneita.
No mä siitä kehdannu sanoa ja nolotti omien kumppaneitten määrä, meinasin että olen jo osani saanut, tää on hyvä mies, kiltti ja kunnollinen.

No niin on, ja hyvä isä, mutta... seksiä vaan on joka toinen viikko 2 min kerralla.

elänkö mä tässä nyt seuraavat 50 vuotta vain oman käden onnen kanssa? ilmeisesti! kaameaa...
Provo. Mut jos ei, niin en ite olis tommosta edes ottanu. Maailma on miehiä täys. Omaan mieheen rakastuin kun oli vielä normaali sukupuolielämä.

viersa
Jos olisin ap, lopettaisin suhteen nykyiseen mieheen jo siksikin, että mies ansaitsee parempaa. Uuden miehen ja varsinkaa sen miehen kaverin takia en miestäni jättäisi, vaan ensin lopettaisin nykyisen suhteen ja joskus myöhemmin taas olisi uuden suhteen aika.

ap
Kiitos kaikille vastauksista. Asian puntaroiminen jatkuu. En haluaisi jättää miestäni, koska meillä on muuten mukavaa yhdessä. Enkä varsinkaan pettää häntä. Mutta itselleni seksi on niin tärkeä osa hyvää elämää, että ajatus loppuelämästä nykymenolla ahdistaa suunnattomasti. Toisaalta, ehkä mies tosiaan ansaitsee ja ehkä haluaakin parempaa, vaikka väittää olevansa onnellinen minun kanssani.

Jos joku haluaa jatkaa keskustelua privaatisti, osoitteeni on mylifelosing@yahoo.com

Yhteistyössä