apua väkivaltaisuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
No, tunnustan. Olen joskus mätkäissyt vaimoani. :P Olen äkkipikainen luonne, ja tulistun helposti. Tänään sitten kävi niin, että kävin lapseen käsiksi. :/ En olisi halunnut, mutta jotenkin en voinut estää itseäni, pitkään se on ollut jo mielessä. Lapsi, hiukan vajaa 2v, siis kiukutteli ja kiukutteli. Sitten meni hermot, tempaisin lasta tukasta ja läpsäisin pari kertaa.

voiko tähän saada apua? ettei hermot menisi niin helposti?

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
No, tunnustan. Olen joskus mätkäissyt vaimoani. :P Olen äkkipikainen luonne, ja tulistun helposti. Tänään sitten kävi niin, että kävin lapseen käsiksi. :/ En olisi halunnut, mutta jotenkin en voinut estää itseäni, pitkään se on ollut jo mielessä. Lapsi, hiukan vajaa 2v, siis kiukutteli ja kiukutteli. Sitten meni hermot, tempaisin lasta tukasta ja läpsäisin pari kertaa.

voiko tähän saada apua? ettei hermot menisi niin helposti?

Lyömätön linja. Ihan ensimmäiseksi aloitat siitä ja otat yhteyttä. Voivat ohjata muualle, mikäli paikkakunnallasi ei ole tuon järjestön toimintaa. Sitten opettelet huomaamaan milloin sinulla menee hermot. Missä vaiheessa se kiukku menee yli ja lähdet etsimään keinoja ulospääsyksi tilanteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
missä kunnossa suhteenne muuten on

no ei nyt huonossakaan kunnossa, tällaista normaalia lapsiperheen arkea, onhan se aika väsyttävää, ja tahtoo hermot olla kireänä kun aina kitistään ja vitistään. Mutta ei mikään ole selvästi huonostikaan.

Minulla samoja ongelmia kun tulistun helposti. Mennyt perheväkivallaksi joten menemme perheneuvolaan vai mikä se nyt on. Siellä on perheväkivaltaan erikoistunut mies joka alkaa availemaan näitä solmuja.

no ei nyt huonossakaan kunnossa, tällaista normaalia lapsiperheen arkea, onhan se aika väsyttävää, ja tahtoo hermot olla kireänä kun aina kitistään ja vitistään. Mutta ei mikään ole selvästi huonostikaan.

sellasia ne kullan nuput on ... harrastatko mitään,et poistuisit välillä omiin juttuihin

sellasia ne kullan nuput on ... harrastatko mitään,et poistuisit välillä omiin juttuihin

No enpä oikein sellaista harrasta. :( Mutta kun sitä seuraa vaimon (anteeksi nyt vaan) nalkutusta, kun ei hän jaksaisi olla lasten kanssa keskenään enää iltaisin ja viikonloppuisin. Yhdessäkään ei oikein päästä, pääosin siksi ettei vaimo halua lapsia hoitoon. :/

No enpä oikein sellaista harrasta. :( Mutta kun sitä seuraa vaimon (anteeksi nyt vaan) nalkutusta, kun ei hän jaksaisi olla lasten kanssa keskenään enää iltaisin ja viikonloppuisin. Yhdessäkään ei oikein päästä, pääosin siksi ettei vaimo halua lapsia hoitoon. :/

:( onko ystäviä joiden kanssa jutella,sekin joskus auttaa jaksamaan arkea.. kun pääsee puhumaan jollekkin muulle kun sille vaimolle,anteex vaimollesi mutta aina ei oo helppo puhua sille kaikki läheisimmälle. itse en ammattiauttajalle varmaan osaisi jutella,mutta toisille sekin voi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Lapsi parka! :'( Muuta pois, siinä paras tekosi lapselle.

onko tää aina paras ratkasu kuitenkaan... johan siinä kärsii kaikki ja vanhemmat kun kärsii niin lapsi kärsii entistä enemmän. asiaan täytyy löytyy muitakin ratkaisuja

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Lapsi parka! :'( Muuta pois, siinä paras tekosi lapselle.

onko tää aina paras ratkasu kuitenkaan... johan siinä kärsii kaikki ja vanhemmat kun kärsii niin lapsi kärsii entistä enemmän. asiaan täytyy löytyy muitakin ratkaisuja

Onhan niitä muitakin ratkaisuja joo, mutta tää isä vois vaikka siksi aikaa muuttaa pois, että sais apua. Ettei tartte vaimon ja lapsen enää pelätä. Valitettavan usein vaan ne äidit saa turpaan ja lapset kans ja silti pysyvät suhteessa. :/

Yhteistyössä