A
"Ahdistunut"
Vieras
Minulle on tarjottu kahta työpaikkaa ja en tiedä kumman valitsen. Poikani on 4,5v ja haluan harrastaa ja viettää aikaa myös perheen kanssa.
A. Alaisia 12 kpl eri paikkakunnilla työaika 10-18, myös lauantai työtä. Päivän työreissuja noin 4-5kpl vuoteen. Samaa työtä kuin tein aiemmin. Tylsähköä ja tuttua. Työvuoroissa pääosin yksin.
B. 5kk koulutus/tutkinto työttömyys päivärahalla + työpaikka päälle. Ala jossa haluan kehittyä. Työn teko etänä ja joustavampaa. Työreissuja 1,5h ajomatkan päähän 1krt viikossa. Kaavattaa suhteita ja osaamista. Mielenkiintoisempi ja monipuolisempi kuin A. Yksin työskentely toimistossa ahdistaa. Ei työkavereita.
Ahdistaa kun en osaa valita. Molemmat hyviä mutta toisessa ärsyttää 10-18 työaika ja toisessa 1krt viikossa reissaaminen. Mitä sinä tekisit?
A. Alaisia 12 kpl eri paikkakunnilla työaika 10-18, myös lauantai työtä. Päivän työreissuja noin 4-5kpl vuoteen. Samaa työtä kuin tein aiemmin. Tylsähköä ja tuttua. Työvuoroissa pääosin yksin.
B. 5kk koulutus/tutkinto työttömyys päivärahalla + työpaikka päälle. Ala jossa haluan kehittyä. Työn teko etänä ja joustavampaa. Työreissuja 1,5h ajomatkan päähän 1krt viikossa. Kaavattaa suhteita ja osaamista. Mielenkiintoisempi ja monipuolisempi kuin A. Yksin työskentely toimistossa ahdistaa. Ei työkavereita.
Ahdistaa kun en osaa valita. Molemmat hyviä mutta toisessa ärsyttää 10-18 työaika ja toisessa 1krt viikossa reissaaminen. Mitä sinä tekisit?