Apua työhakemukseen! Mitä odotat työltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emme me hae sitä työpaikkaa. Tarkoitus onn todellakin, että sinä ITSE määrittelet omat perustelusi ja odotuksesi. Jos palstalaiset päättävät, mitä kirjoitat hakemukseesi, niin sen voiis oikeastaan laittaa nettiin valmiina allekirjoitettavana kirjeenä. Toivottavasti et saa työpaikkaa, koska yrität hakea joukkovoimalla sitä, etkä rehellisesti vastaamalla.

Emme me hae sitä työpaikkaa. Tarkoitus on todellakin, että sinä ITSE määrittelet omat perustelusi ja odotuksesi. Jos palstalaiset päättävät, mitä kirjoitat hakemukseesi, niin sen voisi oikeastaan laittaa nettiin valmiina allekirjoitettavana kirjeenä. Toivottavasti et saa työpaikkaa, koska yrität hakea joukkovoimalla sitä, etkä rehellisesti vastaamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja työhönottaja;22028954:
Emme me hae sitä työpaikkaa. Tarkoitus on todellakin, että sinä ITSE määrittelet omat perustelusi ja odotuksesi. Jos palstalaiset päättävät, mitä kirjoitat hakemukseesi, niin sen voisi oikeastaan laittaa nettiin valmiina allekirjoitettavana kirjeenä. Toivottavasti et saa työpaikkaa, koska yrität hakea joukkovoimalla sitä, etkä rehellisesti vastaamalla.

No oletpas sinä tiukkis. Eikö ole toisaalta hyvä, että ap hakee täältä taustatietoja ennen kysymykseen vastaamista. Ap ei ilmiselvästi oikein ollut hajulla, mitä kysymyksellä tarkoitetaan. Näiden täältä saatujen vastausten perusteella hän osaa sitten muodostaa OMAN vastauksensa asiaan. Eli minusta ihan hyvää oma-aloitteisuutta pohtia asiaa laajemman joukokon kanssa, kun kerran ei itse heti keksi siihen hyvältä tuntuvaa vastausta.

Ja miten rehellisiä vastauksia työntantaja oikein kuvittelee saavansa? Kyllä ne kirjoitetaan aina siitä näkökulmasta, millä olettaa työpaikan saavansa....

Yhteistyössä