Apua työhakemukseen. Haluisko joku lukea ja "kelpuuttaa". Jos vielä jaksaisi sanoa mikä fiilis tuli, niin olisi kiva. :)

Olen vaateliikkeeseen laittamassa vapaamuotoista hakemusta, joten jos joku olisi kultainen ja jaksaisi "tarkistaa" hakemuksen. Paikka olisi juuri sellainen mistä haaveilen ja uskoisin että minusta olisi hyötyä yrityksellekin. Eli alla olisi hakemus. Kiitos jo etukäteen :)

***

Hei!

Olen 21-vuotias pirteä asiakaspalvelun ammattilainen joka etsii pintakäsittelykoulun ohelle osa-aikaista kaupanalan työtä. Koulutukseltani olen yo, merkonomi ja parin vuoden päästä maalari. Osaan asiakaspalvelun koukerot ja pidän työstä jossa jokainen päivä on erilainen, ja saan auttaa asiakkaita valinnoissaan ja kannustaa heitä uudelleen hyvän palvelun ääreen.

Kävin viime vuonna K-ryhmän Pukeutumisen mestarimyyjäkoulutuksen ja vapaa-aikanani ompelen kankaita, joten tietämystä materiaaleista löytyy. Osaan myös nopeasti omaksua uutta tietoa.

Luonteeltani olen itsenäiseen työskentelyyn kykenevä tiimipelaaja, joka tarttuu aktiivisesti toimeen kuin toimeen unohtamatta kuitenkaan palvella asiakkaita.
 
"kirjoittaja"
Hei!

Olen 21-vuotias pirteä asiakaspalvelun ammattilainen, joka etsii pintakäsittelykoulun ohelle osa-aikaista kaupanalan työtä. Koulutukseltani olen yo, merkonomi ja parin vuoden päästä maalari. Osaan asiakaspalvelun koukerot ja pidän työstä, jossa saan auttaa asiakkaita valinnoissaan ja kannustaa heitä uudelleen hyvän palvelun ääreen.

Kävin viime vuonna K-ryhmän Pukeutumisen mestarimyyjäkoulutuksen. Vapaa-aikanani ompelen kankaita, joten tietämystä materiaaleista löytyy. Osaan myös nopeasti omaksua uutta tietoa.

Luonteeltani olen itsenäiseen työskentelyyn kykenevä tiimipelaaja, joka tarttuu aktiivisesti toimeen kuin toimeen unohtamatta kuitenkaan palvella asiakkaita.
Korjasin pari pilkkuvirhettä. Tsemppiä työnhakuun! :)
 
[QUOTE="joo";24716287]Hyvä mun mielestä. Sisältyyhän työkokemus myös hakemukseen vai erikseen CV:nä?[/QUOTE]

Joo, se menee liitteeksi/viestin perään. Kuvankin ajattelin laittaa, jos tuo digikamera sattuu toimimaan.

[QUOTE="vieras";24716306]vapaa-aikanani ompelen kankaita

Mitä kankaita sä ompelet?

Vapaa-aikanani ompelen vaatteita...[/QUOTE]

Ja en juurikaan ompele vaatteita, vaan enemmän kodin sisustustekstiilejä (verhoja, tuolinpäällisiä, tyynyliinoja) mutta kyllä vaatteitakin joskus. Mutta ehkä laitan ne vaatteen siihen silti, helpompi selittää. :)
 
vierass
Noita on 13 tusinassa. Minä olen ainakin päättänyt, että vastaisuudessa jos haen vielä töihin, niin haen todellakin erottuvalla hakemuksella. Nykyiseen työhöni pääsin erittäin erikoisella hakemuksella :D

Ja hakemus on kyllä hyvä, mutta sen erottumisesta muista en tiedä... Josko on oikeasti joku 100 hakijaa (mitä voi olla tommoseenkin) niin siellä on sit 90 tommosta samanlaista...
 
Noita on 13 tusinassa. Minä olen ainakin päättänyt, että vastaisuudessa jos haen vielä töihin, niin haen todellakin erottuvalla hakemuksella. Nykyiseen työhöni pääsin erittäin erikoisella hakemuksella :D

Ja hakemus on kyllä hyvä, mutta sen erottumisesta muista en tiedä... Josko on oikeasti joku 100 hakijaa (mitä voi olla tommoseenkin) niin siellä on sit 90 tommosta samanlaista...
Saanko udella miten erotuit? Siis laitoitko esim. erilaisen fontin ja tekstin värin vai kirjoitit eri tavalla vai miten?
 
vierass
Saanko udella miten erotuit? Siis laitoitko esim. erilaisen fontin ja tekstin värin vai kirjoitit eri tavalla vai miten?
No mun äiti on joskus saanut työpaikan aloittamalla hakemuksensa, että "pelastakaa minut 4 lapsen kotiäitiydestä" :D Omassani en nyt ihan tuollaista kirjoittanu (ei ole neljää lastakaan), mutta hakemus oli todella massasta poikkeava.

Toki se on riski, mutta itse olin siinä tilassa (hain paikkoja, joihin oli useampia satoja hakemuksia joka kerta), että riski oli pakko ottaa. Ja heti sitten sain paikan :)
 
No mun äiti on joskus saanut työpaikan aloittamalla hakemuksensa, että "pelastakaa minut 4 lapsen kotiäitiydestä" :D Omassani en nyt ihan tuollaista kirjoittanu (ei ole neljää lastakaan), mutta hakemus oli todella massasta poikkeava.

Toki se on riski, mutta itse olin siinä tilassa (hain paikkoja, joihin oli useampia satoja hakemuksia joka kerta), että riski oli pakko ottaa. Ja heti sitten sain paikan :)
Ahaa, ymmärsin pointin. Jos tuolla hakemuksella ei paikka aukea (hakevat useampaa osa-aikaista) niin sitten seuraaviin hakemuksiin kokeilen jotain vastaavaa lähestymistapaa. Kiitti vinkistä :)
 

Yhteistyössä