Apua turvotukseen!

Elikkäs, oon raskausviikolla 35+ ja turvotusta on tosi paljon, varsinkin jaloissa ja sormissa. Aamuisin puuduttaa käsiä aika usein. Oon yrittänyt juoda nesteitä, eli vettä, ja mansikoita ja ananasta nautiskellut, kun niiden on kerrottu nesteitä poistavan.

Oon kuullu myös joidenkin käyneen lymfaterapiassa. Onko kellään kokemuksia siitä, tai muista keinoista, joilla vois omaa oloa vähän helpottaa?

Nyt siis vinkkejä kehiin! Kiitoksia jo etukäteen! :flower:
 
mä voisin kanssa alottaa ton päiväkävelyn,pitäs kehittää joku rytmi :D
mulla on sormet ihan nakit ja jalat on turvoksissa :/
moni on kauhistelu mutta eihän tuo nyt aina myrkytystä tarkota kun on paineet ja pissa nomaali
 
Kävin esikoista odottaessani lymfahoidossa ja oli todellakin nestettäpoistava vaikutus. Samalla rahalla sai myös itselle hetken rentoutuksen...on siis aivan ihanan tuntuista. Minulle lymfaa annettiin käsiin,jalkoihin ja vatsaan. Vaikutuksen huomasi aikas nopeasti. Jo kotimatkalla kauppareissulla alkoi kengät hölskyä jaloissa. Niin ja mulla turvotusta oli niin paljon että piti ostaa uudet kengät sitä varten. Pissattamaan pistää kovasti.
 
mulla on ainakin auttanut että juon tosi runsaasti vettä,tai sitten vissyn ja veden sekotusta.aamuun ja päivään painotan juomisen illalla en niinkään enää juo,muuten saapi yöllä juosta vessassa alvariinsa.ja lenkilläkin olen yrittänyt lähestulkoon joka päivä käydä.

veskissä kyllä tulee sitten juostua.mutta ennemmin juoksen siellä vessassa.enne kun joka paikka turvoksissa.
 

Yhteistyössä