Niskaturvotus oli liian iso ja riskiluvuksi tuli 1:170Alkuperäinen kirjoittaja niksi:Miksi menet lapsivesipunktioon?
Toimenpidettä en usko pelkääväni kovinkaan, sillä multa on otettu aikoinaan luuydinnäyte myös eikä se oikeestaan tuntunut missään vaikkakin siinähän puudutetaan ensin, lv-punktiossa ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikki menee varmasti ihan hyvin ja koko homma on ohitse ennenkuin huomaatkaan. Pelkäätkö enemmän toimenpidettä, jälkiseuraamuksia vai tulosta?
En ole niin pitkällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En minä vaan menis tommoseen!
:x
Ja ihan turhaahan se on, jos olet jo pitkällä raskaana, tuskin enää aborttia ehdit tekemään jos sikiö on vammanen.
Ihan turhaa siis. :x
Tänään 14+5 (tai 15+0).Alkuperäinen kirjoittaja heidi:paljon sulla ap viikkoja?
Apua, kun luin tuon oman tekstini niin saa melkeimpä käsityksen että toivoisin keskenmenoa. EN MISSÄÄN NIMESSÄ HALUA!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse olen ajatellut ottaa pari päivää ihan tyyliin sängynpohjalla filmejä katsellen.
Pitävät kuulemma 1-2h toimenpiteen jälkeen vielä "saapusalla", eli kahvioon yms muissa sairaalan tiloissa voi tuon ajan viettää.
Sitten saa lähteä tarkastuksen jälkeen kotiin ja tuo pv:n saa saikkua, mutta pari pv täyty ottaa kuiten iisisti; ei nostelua, yhdyntää, saunaa jne.
Mitähän voisin tehdä "väärin", että siitä aiheutuisi keskenmeno? Vai voinko itse siihen vaikuttaa muuten kuin välttämällä noita ed. mainitsemiani asioita?