ap
En tiedä onko eri käytäntöjä eri sairaaloissa, vai onko sinun kokemuksestasi jo tovin aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla oli keskeytys rv 17+4, tulokset tuli 9 päivässä. Ihmettelen jos saat jo ensi viikolla!
Toivottavasti et joudu keskeytykseen, oli mun elämäni karmeimpia kokemuksia, enkä toivu koskaan.
kätilö sanoi, että tämä ns. pikatesti ja tulokset tulee 5 vrk:ssa, eli kun viikonloppu välissä, niin hyvässä lykyssä voisin odotella vastauksia jo maanantaina 13.7.
Pelottaa vain, kun olen yksin töissä silloin ja työntekijäni lomalla ( lähtee ulkomaille, joten ei mahd. vaihtaa enää loma-ajankohtaa) eikä tuuraajaa ole mailla eikä halmeilla jos huonot uutiset tulee ja lamaannun täysin No putiikki kiinni ja sillä selvä.
Melkein tiedän, että tässä tulee joko se keskenmeno tai sitten kromosomeista löydetään vikaan.
On vaan niin kurjaa, että koko tää meidän viimosen vauvelin odotuksesta tuli tällaista h..vettiä
Tiedän noista riskeistä. Olen lukenut mm. sen 94 sivuisen ketjun sikiöseuloissa kiinnijääneiden tarinoita, sekä paljon muuta materiaalia.
Mutta tietenkin tsempitystä kaipais, mutta kai nuo huonosti päättyneet tarinatkin ovat elämää...