Tarhatàti kertoi niiden interculturare ohjelmasta ja pyysi tuomaan jonkun Suomi-idean: leikin, musiikkia, tarianan. Ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Letkajenkka!Riippuu toki lasten iästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Risella:Jaa-a...jotain Lapista? Pitää miettiä hetki!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:taitaa olla ihan sama mitä sinne keksii niin se antaa suomalaisista juntin kuvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karhu-nukkuu laulu ja leikki
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muumit =) vai onko liian kansainvälinen
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:Vaikka joulu meni jo, niin kertoisin joulusta. Suomalaisesta joulupukista, kinkunpaistosta ja puuromantelin etsinnästä. Lauluksi joku suomalainen joululaulu: vaikka Juicen Sika, jos haluaa huumoria.Ja sitten joku jouluinen leikki. Onko tip tap, suomalainen vai käännös?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karhu-nukkuu laulu ja leikki
linkejà? onko suomalainen alkuperàltààn?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muumit =) vai onko liian kansainvälinen
eikòs ole ihan suomalainen juttu= itàii vaan keksià miten asian vie esille?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muumit =) vai onko liian kansainvälinen
eikòs ole ihan suomalainen juttu= itàii vaan keksià miten asian vie esille?
Muumi DVD kehiin
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Se Suomi-peli (saman tyylinen kuin afrikan tähti), sauna rekvisiittaa, joku kalevala tarina tai esine, piiri-pieni-pyörii leikki... laulu pakkasukko riehuu, lumiukko-rekvisiittaa, joutsenen kuva, suomen lippu + ruotsin lippu + ahvenaanmaan lippu, sota ajasta jotain esim. jokin käytö esine
Alkuperäinen kirjoittaja täti:dia kuvia suomen luonnosta ja vivaldin musiikkia
Miksi Vivaldi?Alkuperäinen kirjoittaja täti:dia kuvia suomen luonnosta ja vivaldin musiikkia