Apua, siskon aviomies on rakastunut muhun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hitto!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22494955]mikä piru on kyty :O[/QUOTE]

kyty on muistaakseni miehen veli.
En kyllä ymmärrä miksi tuossa on ilmaisu "pelkkä lanko".
Ihan kuin se olisi vähempi arvoisempi titteli?!

että rakkautta voi olla monenlaista? Jos hän kerran rakastaa sinua, eikö sinun tulisi ohjata tuo rakkaus, esim. perherakkaudeksi? Itse rakastan vaimoni siskoa, mutta en seksuaalisesti: haluan, että hänellä on hyvä olla ja hän olisi onnellinen. Toisinaan ajatukset karkaavat, etenkin pikkutunneilla, ja toivoisin olevani jotain suurempaa - yllättävää ihmisluonteen tuntien - mutta myöhemmin, kun ajatukseni taas tasaantuvat, tiedän, että minun tulee rakastaa kälyäni kuin siskoa.
Ei rakkaudessa mitään väärää ole, etenkään sen tunnustamisessa ja sitä vastaanottaessa - "rakkaus on sokea" - mutta sitä tulee osata käsitellä. Nyt tiedät, mikä teidän välejänne hiertää, joten auta tätä miestä ja kerro, mitä SINÄ tunnet häntä kohtaan ja millaisena sinä häntä pidät.

Ihan itsestään selvää on, ettet kerro ja pidät etäisyyttä mieheen. Jos mies kertoo rakastuneensa, eihän välillänne on puoleltasi tapahtunut yhtään mitään.

ÄLÄ kerro siskolle. Ota reilu henkinen etäisyys siskon mieheen. Käyttäydy muuten ihan normaalisti, jos joudut tapaamaan. Tällaista voi tapahtua, se on inhimillistä. Kun kerran tunne ei ole molemminpuolinen eikä muutenkaan mitenkään sopivaa, jätä asia omaan arvoonsa.

MATALA PROFIILI, EI HÄSSÄKKÄÄ ASIASTA. Vain tällä keinoin siskosi liitto voi pelastua.

Sanot sille kusipää miehelle että keskittyy vaimoonsa. ja hoitaa päänsä kuntoon, että sua on turha lähestyä asialla enään ikinä. vittu mikä lapsellinen äijä

QUOTE="Hitto!, post: 22494302"]Siskon mies on kohdellut minua jo vuoden jotenkinoudosti, ollut todella epäkohtelias vaikka meillä oli ennen todella hyvät välit. En ole kysynyt miksi, kummastellut kyllä olen.

Eilen hän sitten soitti pikkutunneilla humalassa ja itki puhelimeen. Mulle tuli jo hätä, kunnes sai soperrettua että kaikkensa on tehnyt ettei tuntisi näin mutta mitä enemmän aikaa menee, sitä enemmän hän minuun rakastuu.

Minua ymmärrettävästi kävi ahistamaan, ja nyt en tiedä mitä tekisin??? Sanomattakin on selvää että otan mieheen kokonaan etäisyyttä, saa jäädä kyläilyt ja muut.

Mutta. PItäisikö asiasta kertoa siskolleni? Hän rakastaa miestään yli kaiken, ja tämä musertaisi hänet. Hyvin mahdollista on myös ettei siskoni usko, koska onhan tämmöinen vaikea asia. Meidän välit saattaisi siis olla pilalla.

Neuvoja jooko, mitä mä teen??[/QUOTE]

Mee hoitoon. sua vaan panettaa, himo ei ole rakkautta.

että rakkautta voi olla monenlaista? Jos hän kerran rakastaa sinua, eikö sinun tulisi ohjata tuo rakkaus, esim. perherakkaudeksi? Itse rakastan vaimoni siskoa, mutta en seksuaalisesti: haluan, että hänellä on hyvä olla ja hän olisi onnellinen. Toisinaan ajatukset karkaavat, etenkin pikkutunneilla, ja toivoisin olevani jotain suurempaa - yllättävää ihmisluonteen tuntien - mutta myöhemmin, kun ajatukseni taas tasaantuvat, tiedän, että minun tulee rakastaa kälyäni kuin siskoa.
Ei rakkaudessa mitään väärää ole, etenkään sen tunnustamisessa ja sitä vastaanottaessa - "rakkaus on sokea" - mutta sitä tulee osata käsitellä. Nyt tiedät, mikä teidän välejänne hiertää, joten auta tätä miestä ja kerro, mitä SINÄ tunnet häntä kohtaan ja millaisena sinä häntä pidät.

Nyt kieli keskelle suuta ja annat sen vähän maistaa piparia ja katselet ja vertailet ihan rauhassa. Jos paska sängyssä niin se oli siinä mutta jos tuntuu oikein hyvälle niin testailet kunnolla ja olet asiasta siskollesi ihan hiljaa

Yhteistyössä