Apua - sanokaa että tämä voi olla muutakin kuin syöpää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehelle ilmestyi reilu viikko sitten poskeen sellainen "läntti", on reilun sentin leveä ja ehkä noin puoli senttiä korkea. Jos hän ei olisi sanonut siitä, en olisi edes huomannut. Siinä on selkeät reunat ja se on keskeltä hieman vaaleampi kuin muu iho - ei ole kuitenkaan mitenkään koholla, turvonnut, kova tai pattimainen vaan lähinnä sen näköinen kuin siinä olisi lievä palohaava. Mihinkään ei ole kuitenkaan sitä polttanut. Jäljen vieressä on pieni, punainen näppy mutta en tiedä onko se millään lailla riippuvainen länttiin. '

Mulla hirvittää että jos kyseessä on joku ihosyöpä? Meinaan menettää jo hermoni kun mietin ja pelkään ja googletan ja vaikka mitä. Ja mies vähättelee asiaa eikä meinaa mennä lääkäriin. Enkähän minä yli kolmikymppistä miestä sinne väkisinkään saa. Sanokaa mulle voiko tuollainen olla oire jostain muustakin vai voiko tuo olla syöpää? :(

eiköhän se voi olla kaikkea muuta, mutta ei syöpää. Relax! Odottele nyt muutama päivä, josko se lähtisi pois ihan itsestään. Ja pysy pois netistä. Ei nyt ekana kannata ajatella syöpää.

Voi kiitos teille - pelkäsin jo avata tämän ketjun kun hirvitti että täällä kaikki sanoo että heti koepalan ottoon. :ashamed: Läntti on sen tuntuinen niin kuin siinä olisi päällä jotenkin "ohuempi" iho ja ihan kuin olisi sellainen "pehmeä" alta. En osaa kunnolla selittää. Mies ei ole moksiskaan vaikka selvästi siihen kiinnittänyt huomiota kun kerta minullekin siitä mainitsi.

Ehkä viimeisin vaihtoehto on syöpä! Se voi olla esim. savipuoli-ihottumaa. Itselleni tulee aina syksyisin. Oireet: punertavia suht. tarkkarajaisia rinkuloista, jotka saattaa vähän hilseillä ja kutista. Niitä tulee kasvoihin ja yläraajoihin.

Yhteistyössä