apua, sain sen kämpän..!

  • Viestiketjun aloittaja tuleva yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
tuleva yyhoo
sain sitten sen unelmakämpän itselleni ja lapselleni mihin hinguin.. nyt ei olisi sitten enää mitään pitelemässä...viikonloppuna muutto, ja hirvittää!

nyt mietityttää missä vaiheessa kerron tuolle miehelle... joskus väkivaltainen ja pelkään miten reagoi...

neuvoja?
 
noh
Miten olis että lähetät sen viikonlopuksi pois ja sillä aikaa tyhjennät tavat kämpästä ja kun olet saanut kamat pois soitat ja sanot että se on moro... Soittamalla jättäminen tai viestillä tms on sallittavaa jos ukko kerta väkivaltainen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mitäs jos sä kertoisit sun tilantees omille vanhemmillesi? Ja ne tulisivat sua auttamaan muutossa ja muut kaverit. Mies tuskin ilkee käydä rettelöimään kun muita ihmisiä on paikalla.
tätä ajattelin itsekin... ei ala menemään paikat sitten hajalle. tavallaan kyllä säälin tota miestä mutten jaksa enää, ryssinyt raha-asiansa, ryyppää ja rällästää..

ja sitä linkkiä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1196451

asian vierestä, mutta jotain taustoja.
 
onnea :flower: myös minulla kävi tuuri ja pitkän asunnon metsästyksen jälkeen on 2 mistä valita..tosin meillä mies tietää että lähdössä olen.varmaan tuo että paikalla on muita vähän rajottaisi miestä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mitäs jos sä kertoisit sun tilantees omille vanhemmillesi? Ja ne tulisivat sua auttamaan muutossa ja muut kaverit. Mies tuskin ilkee käydä rettelöimään kun muita ihmisiä on paikalla.
Mä tein näin kun otin eron arveluttavasta miehestä. Ei ollut aiemmin ollut mua kohtaan väkivaltainen mutta sen jälkeen kun sanoin että haluan eron niin mies meni kertakaikkiaan sekaisin. Hetkeäkään en hänen kanssaan sen jälkeen uskaltanut kahdestaan olla, mulla oli aina joku mukana, tavaratkin hain isän kanssa..
 
ap palaa astialle
muutto meni hyvin, sain miehen torstaina jo lähtemään asunnosta pois.. luuli vaan että pääsee taas ryyppyreissulle ilman että akka narisee takaisin. sain muutettua kaikki kamat jo lauantaihin mennessä, jolloin ukkokin tuli takasin tyhjään kämppään... siitä sitten tietty vähän hermostui mutta eipä tiennyt mun uutta osotetta silloin että olisi voinut tulla riehumaan.

nyt ihmettelen vaan että ei voi elämä olla näin helppoa, lapsikin on saanut aivan kuin uutta energiaa, ja mäkin tässä yksinäni hymyilen aurinkoisessa keittiössäni ja siemailen kahvia :)

kyllähän tuo ukko silti välillä vähän pelottaa, eilen uhkaasi tulla tappamaan ensin mut ja sitten itsensä jos näkee mulla jonkun uuden miehen... että niin seko mies sitten....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap palaa astialle:
muutto meni hyvin, sain miehen torstaina jo lähtemään asunnosta pois.. luuli vaan että pääsee taas ryyppyreissulle ilman että akka narisee takaisin. sain muutettua kaikki kamat jo lauantaihin mennessä, jolloin ukkokin tuli takasin tyhjään kämppään... siitä sitten tietty vähän hermostui mutta eipä tiennyt mun uutta osotetta silloin että olisi voinut tulla riehumaan.

nyt ihmettelen vaan että ei voi elämä olla näin helppoa, lapsikin on saanut aivan kuin uutta energiaa, ja mäkin tässä yksinäni hymyilen aurinkoisessa keittiössäni ja siemailen kahvia :)

kyllähän tuo ukko silti välillä vähän pelottaa, eilen uhkaasi tulla tappamaan ensin mut ja sitten itsensä jos näkee mulla jonkun uuden miehen... että niin seko mies sitten....
Eikö ookkin ihana tunne. Mä tiedän miltä susta tuntuu. Kun mä lähdin, hommasin kans salaa uuden kodin ja kun mies oli töissä sillä aikaa muutin tavarani uuteen osotteeseen. Ja mulla kans oli kyse väkivaltaisesta miehestä. Kun join kahvia uudessa kodissani kaikessa rauhassa, tuntui kuin olisin saanut happeakin paremmin ja oli paljon helpompi hengittää....
Voimia sulle uuteen alkuun. :hug:
 

Yhteistyössä