Apua! Saako mistään netistä enää välikausihaalareita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehimiini harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tehimiini harmaana

Vieras
Juu olen auttamattomasti myöhässä, mutta meidän pojalla (nyt 84cm pitkä) siis on jo olemassa nyt syksyksi välikausihaalari kokoa 80cm, talvihaalari kokoa 86cm ja kevääksi toinen välikausihaalari kokoa 92cm (varmuuden vuoksi). Nyt mä vaan eilen aloin kattomaan että toi syksyksi saatu haalari on jäämässä pieneksi, se kiristää jo niskan ja haaruksen välisestä osiosta. :( Muutama viikko sitten se oli vielä ihan sopiva.

Nyt oon yrittänyt tunnin verran hakea ympäri nettiä välikausihaalareita, mutta kaikkialla on vaan toppahaalareita. Tarttisin siis laadukkaan 86cm poikien välikausihaalarin, voisiko joku ystävällinen sielu vinkata jos on jossain nähnyt moisia?

[QUOTE="mä";24733409]Katsopa liikeiden ale ja outlet sivuilta. vielä ainakin viime viikolla oli monella firmalla välikausikamaa myynnissä.[/QUOTE]

Juu oon käynyt kohta varmaan kaikki nettipuljut läpi, eka aina kattonu ale ja outlet puolet, ja sitten kirjottanut jokaisen firman sivun hakuun "välikausi", enkä siltikään löydä. Ihan muutama haalari on löytynyt, ja niissäkin on kaikissa ollut vääriä kokoja jäljellä. :(

[QUOTE="vieras";24733441]ja jos yhtään pääset kaupoille, niin lähes kaikissa kaupoissa (citymarket, prisma, sokos...) on vk-pukuja edulliseen hintaan![/QUOTE]

Täytyy varmaan pyörähtää kun lähdetään käymään leikkipuistossa ja ruokakaupassa. Äh, harmittaa vaan alkaa nyt kauheessa hädässä ettimään hyvää haalaria kun suurin osa on myyty jo aikapäivää sitten. :(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko ne välikausikamppeet niin välttämättömia, normi vaatteet vaan päälle :)

Öh, mitä tarkoitat normivaatteilla? Tähän mennessä pojalla on ollut ns. ulkohousut paksumpaa kangasta ja tuulitakki hupparin lisäksi, mutta kun tuo on juuri siinä iässä että kaikki paikat pitää möyriä ja könytä, niin kohta kun tulee hieman kylmempää ja kosteampaa niin kyllä mä mieluiten sujauttaisin ukkelin haalariin. :)

Yhteistyössä