E
epätoivoinen
Vieras
Vauva on kuukauden vanha ja ollut vain mun maidolla tämän ajan. Syntymäpainoa vähän vajaa 4kg ja tänään oman puntarin mukaan painoa n. 5kg eli hyvin ois paino lisääntynyt. Maito siis riittää?
Mutta miksi vauva olisi rinnalla koko ajan? Rinnat tuntuu ihan pehmeiltä kuin niissä ei olisi mitään. Melkein joka kerta n. 10 min imetettyäni vauva alkaa raivota ja äristä rinnalla kuin ei saisi mitään vaikka ois nälkä
Syö siis tiheään (1-1,5 h välein) ympäri vuorokauden. Alkaa jo itselläkin olla sellaiset univelat, että tuo rinnalla raivoaminen tuntuu tosi raskaalta varsinkin öisin... Pitäisikö antaa korviketta? Se vain tuntuisi pahalta, sillä niin kovin haluaisin imettää! Mutta en halua pitää pientä nälässäkään 
Tiheästä imusta olen lukenut, että voi kestää joitain päiviä. Joku päivä olisi ok, mutta tämä on tätä koko ajan! Mitä ehdottaisitte? Olisin tosi kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne ja antaisitte neuvoja!
Mutta miksi vauva olisi rinnalla koko ajan? Rinnat tuntuu ihan pehmeiltä kuin niissä ei olisi mitään. Melkein joka kerta n. 10 min imetettyäni vauva alkaa raivota ja äristä rinnalla kuin ei saisi mitään vaikka ois nälkä
Tiheästä imusta olen lukenut, että voi kestää joitain päiviä. Joku päivä olisi ok, mutta tämä on tätä koko ajan! Mitä ehdottaisitte? Olisin tosi kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne ja antaisitte neuvoja!