apua resepti hävis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä neuvoksi!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä neuvoksi!!

Vieras
mun piti lähtä hakemaan apteekista uusi pakkaus e-pillereitä kun en nyt löydä mistään reseptiä!!!ja pillerit loppu tänään ja oon reissuu lähös ja koko homma menee läskiks jos menkat alkaa...=( en ymmärrä mihkä se lappu o hukkunu.. onko mitään keinoa saada niit e-pillereitä???

Lääkäri voi tehdä puhelinreseptin apteekkiin. Silloin sun ei tarvi hakea reseptiä mistään ja saat lääkkeet apteekista. MUTTA joutuisit näin viikonloppuna pyytämään reseptin päivystyksestä ja ne ei todellakaan suhtaudu hyvin e-pilleri respan pyytäjiin (eikä kuulu suhtautuakaan, se on ensiapu). Yksityiseltä saat varmasti reseptin. Niilläkin on päivystyksiä. Se tosin maksaa.

Mutta sä voit maanantaina soittaa omalle lääkärillesi ja kertoa että olet reissussa. Se voi soittaa lääkemääräyksen toivomaasi apteekkiin ja haet pillerit sieltä. Hyvin todennäköisesti se käy lääkärille niin kun on vain e-pillereistä kyse. Silloin ei jäisi kun yksi pilleri välistä.

Tai sitte meet apteekkiin ja rukoilet että antavat sun ostaa yhden liuskan ilman reseptiä. Tätä keinoa olen kerran käyttäny työmatkalla kun unohdin pillerit kotiin. Sain ostaa sen yhden liuskan kun pyysin että saisin ees sen yhden pillerin siitä liuskasta...