Apua raskaustestin tulkintaan, pliis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti, hei! Siinä on TUMMANPUNANEN viiva joka erottuu jos erottuu, tuo on negatiivinen vaikka miten kattoisi. Miksi ihmiset ei osaa niin yksinkertasta asiaa kun raskaustestiä tulkita oikein vaan pitää tihrustaa silmä kovana ja sitten ollaan itku kurkussa kun menkat alkaakin, ehkä vielä pari päivää myöhässä ja sitten ollaankin jo kokemassa keskenmenoa..huoh..

Alkuperäinen kirjoittaja no ehkä tarviitte selvennystä.:
Oikeesti, hei! Siinä on TUMMANPUNANEN viiva joka erottuu jos erottuu, tuo on negatiivinen vaikka miten kattoisi. Miksi ihmiset ei osaa niin yksinkertasta asiaa kun raskaustestiä tulkita oikein vaan pitää tihrustaa silmä kovana ja sitten ollaan itku kurkussa kun menkat alkaakin, ehkä vielä pari päivää myöhässä ja sitten ollaankin jo kokemassa keskenmenoa..huoh..

niinpä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Vaikee sanoo kuvan perusteella. Jos yrittäisit ottaa uuden kuvan, jossa näkyis selvemmin mitä näkyy luonnossaki.

Ite sain tällasen sekavuuden testin: http://www.aijaa.com/v.php?i=6510830.jpg...kyllä mä sanon, ett vaikeita nää testit..

Mitäs vaikeaa tässä, selvä plussa? :)

Ap:n testissä en näe mitään mutta kuva on tosiaan huono.

Mun mielestä tää on kans selkee plussa. Ei tarvii tihrustaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Vaikee sanoo kuvan perusteella. Jos yrittäisit ottaa uuden kuvan, jossa näkyis selvemmin mitä näkyy luonnossaki.

Ite sain tällasen sekavuuden testin: http://www.aijaa.com/v.php?i=6510830.jpg...kyllä mä sanon, ett vaikeita nää testit..

Toivottavasti. On vaan niin omaperäinen tuo viivanpaikka, ku yleensähän se taitaa olla ihan lähellä control-viivaa. Ainaki nuissa testin mukana tulleissa ohjeissa. Voi ku olis, vaikka toisaalta on tullu myös hiukan vuotoa viikon päivät:(

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Mun mielestä siinä on selvä ohut viiva. Siinä ei oikeasti näy yhtään mitään, jos on negatiivinen. Jos vähänkin näkyy, niin se on positiivinen.

jaa-a, en olis ihan niinkää varma. Oon saanu ohuita vaaleita viivoja vaikka kuinka usein ja en oikeasti ole edes ollut raskaana, tai no nyt oon mutta en aikaisemmin. Just noi (marketin?)liuskatestit on ihan p*skoja.
Kerran kokeilin huvikseen joskus heti menkkojen jälkeen testata ja haaleen viivan taas sain.

Ja tossa testissä en kyllä näe mitään. Kyllä se positiivinen on sitte ihan selvä, kun olet raskaana, ei noita viivoja kannata kyyläillä, antaa todennäkösesti vaan turhaa toivoa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mona:

Toivottavasti. On vaan niin omaperäinen tuo viivanpaikka, ku yleensähän se taitaa olla ihan lähellä control-viivaa. Ainaki nuissa testin mukana tulleissa ohjeissa. Voi ku olis, vaikka toisaalta on tullu myös hiukan vuotoa viikon päivät:(

Ei toi oo plussa, toi tollanen viiva tulee mulle ainakin aina juuri sen muovin viereen.

Yhteistyössä