Apua tulkintaan! Apteekin oma raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mama"

Vieras
Tällaisen viivantapaisen sain eilen apteekin omaan Aijaa.com - 7333565.jpg
Alkoi näkyä joskus 5-10 minuutin välillä. Kuva avatusta testistä, kun en ikkunan läpi onnistunut kuvaamaan ilman heijastuksia, näkyy kyllä livenä ilman avaamistakin.
Kahta päivää aiemmin testasin samalla merkillä puhtaan negan, millään vääntelyllä tai kääntelyllä tai valolla ei siinä näy viivaa.
Mitähän tästä uskaltais ajatella....?

No enpä ajattelis tuosta itse vielä mitään, pitäisin negana ja tekisin testin uudelleen kun menkat on myöhässä tai aikaisintaan silloin kun niiden pitäisi alkaa...

Ei ole menkat vielä myöhässä, parin päivän päästä pitäis alkaa. Itse pitäisin negana myös, jollei olisi referenssinä paria päivää aiemmin tehtyä puhdasta negaa. Onko kenelläkään kokemusta, että voisi kehittyä plussaksi...? Tiedän että testasin liian aikaisin, mutta minkäs ihminen luonnolleen voi! ;)

Tässä mun Apteekin oma, jolla testasin vissiin 1-2 päivää ennen oletettua menkkojen alkua:

Vaikka se himmeä onkin, niin kyllä siitä selvästi näkee värin. Ja tämä tuli siis ihan kunnolla testiajan sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22929293:
Tuo on jo ihan selkeä viiva vaikka hiukkasen hailakka onkin.

No ei se nyt NIN selkeä ole...meinaan että kyllähän se oli pakko vielä Clear bluella testata uusiksi ja se antoi vahvan plussan :D Mä en usko koskaan kerrasta :D

viivanpaikka munkin mielestä. Kannattaa oikeasti muutenkin testaa vasta kun menkat oikeesti on myöhässä, välttyis moni mamma arvuuttelulta ja pettymyksiltä.

Peesi tälle. Itse olen testannut aina vasta kun menkat jonkun viikon myöhässä, tosin mä en ole koskaan varsinaisesti yrittänyt raskautuakaan, mutta joka tapauksessa..
Se lopputulos ei muutu, vaikka kuinka testais vaikka joka päivä mahdollisesta hedelmöittymisestä menkkojen myöhästymiseen. Maltti on valttia.

Yhteistyössä