apua! raskaustesteistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Eli, tein aamulla clearblue plus-testin, tuli ehkä joku todella haalea haamu tai sitten ei mitään. Sitten tein äsken parin tunnin pidättelyn jälkeen preg check-liuskan ja tuli ihan selvä haalea viiva, jossa on väriä.. tämä kylläkin vasta testiajan jälkeen.

DPOsta ei tietoa, koska on eka kierto km:n jälkeen... Km:sta on melkein kuusi viikkoa. On kuitenkin jotain oireita, mm tissit särkevät ja ne eivät koskaan särje ennen menkkoja.
Mutta miksi ihmeessä clearblue, joka on herkkä, ei näytä mitään?? Eli onko toi pregcheckin viiva vain jotain hämyä? Lisäys vielä, että pari päivää sitten en saanut siihen mitään viivaa, en edes viivanpaikkaa :)

En halua nyt innostaa liikaa jos sattuiskin, ettei oliskaan mitään mut kuulostaa ihan mun testauksilta ja laskettu aika on viikon päästä.:) Mulla tuli tooooosi haalea viiva ensin clearblueen. Siis tosi haalea ja mun mielestä se jotenkin katos kokonaan näkyvistä sitten puolen tunnin päästä ja luulin jo kuvitelleeni koko viivan kun niin sitä siihen toivoin. Sit tein muistaakseni seuraavana aamuna mammaksi.fi:stä tilatun liuskatestin ja siihen tuli jo selvempi haalea viiva.:) Et kyl se tais sit CB:ssäkin olla haamu, mun mielestä siinä on muutenkin aika haalea se viiva vaikka oliskin "selvä" plussa.

Mut testaile huomenna uudestaan.:) Toivotaan parasta.:)

muru, clearblue ei ole herkkä vaikka niin sanotaan. oikeastaan ainoat apteekissa myytävät herkät testit ovat one step ja first signal ja niissä on erikseen mainittu herkkyys 10. mutta mutta kuulostaa sille, että olisi uusi raskaus alkanut ja vielä olisi kovin vähän hormonia. päivän parin päästä varmasti jo näkyy jotain testissäkin.

Yhteistyössä