APUA!! Raskaana oleva yh ja uusi suhde..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Olis nyt sellanen tilanne, että olen jo yhden pienen lapsen yh-äiti, ja nyt odotan toista lastani.
Olen tavannut todella ihanan miehen, mutta en oikein tiedä miten tässä tulisi toimia!?
Tunteita on puolin ja toisin, ja molemmat olemme sinkkuja.

Mielipiteitä?

No kuinka pitkällä on raskaus?
Eli näkyykö selvästi päälle päin vai tietääkö tämä ihastus tämän hetkisestä tilastasi?
Ja jos ei tiedä niin kantsis varmaan ottaa puheeks, äijän reaktio kertoo AIKA PALJON.

Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:
Eli näkyykö selvästi päälle päin vai tietääkö tämä ihastus tämän hetkisestä tilastasi?
Ja jos ei tiedä niin kantsis varmaan ottaa puheeks, äijän reaktio kertoo AIKA PALJON.

Viikkoja noin 8. Ja ihastus tietää raskaudesta.

Mitä miettimistä tuossa nyt on?

Itsekin tapasin ihanan miehen ollessani raskaana kolmannella kuulla toiselle miehelle. Tämän uuden miehen kanssa sitten heitimme hynttyyt yhteen ja olimme yhdessä 2,5 vuotta.

Se että on yh tai että on raskaana ei tarkkoita sitä että pitää olla ja elää yksin. Toki harkintaa pitää käyttää enempi, mutta muutoin anna mennä vain jos hyvältä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Noin tuore tapaus. Koita nyt selvitä erostasi ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Taru:

Noin tuore tapaus. Koita nyt selvitä erostasi ensin.

Ei ollut puhetta kauanko erosta on aikaa....Sanoin vaan että lapsi on eksälle

no hohhoijaa... ootpas sopan keittänyt. kyllä mä keskittyisin siihen vauvaan nyt vaan. mutta oot tietty rakastunut, niin kai te alatte sitten seurustelee. jos äijälle ok, niin mikäs siinä. rauhallisesti vaan eteenpäin kuitenkin neuvoisin....

Kyllä toiset on nopeita =) . Miten kauan oot tän uuden ihastuksen tuntenu? Siis onko vanha tuttavuus vai nyt ihan muutaman viikon sisälläkö ootte tutustunu? Onko hänellä lapsia? Vaikee neuvoa, kun ei tilannetta tiedä, mut mikä estää jos nykyinen lapsesi ja tuleva on hänelle OK.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Olis nyt sellanen tilanne, että olen jo yhden pienen lapsen yh-äiti, ja nyt odotan toista lastani.
Olen tavannut todella ihanan miehen, mutta en oikein tiedä miten tässä tulisi toimia!?

Mielipiteitä?

HYvin pyyhkii! Siis vieraan lapsi mahassa ja nyt olisi orastava suhde ja yksi yh-lapsi ennestään. Miehenä en sua huolisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hutsu mi hutsu:

Mielipiteitä?

HYvin pyyhkii! Siis vieraan lapsi mahassa ja nyt olisi orastava suhde ja yksi yh-lapsi ennestään. Miehenä en sua huolisi.

Siis nämä molemmat lapset, masussa oleva ja taapero, on samalle miehelle

Eksä tietää raskaudesta, toivoo että lasta en pitäisi.

Ollaan tutustuttu reilu kuukausi sitten.

Siis nyt mie putosin pulkasta.... :o
Eli, siis, exä ei halua tätä toista vauvaa ja teillä on jo yks lapsi mutta ootte tutustunu reilu kuukausi sitte????

Vai sen uuden ihastuksen kanssa oot tutustunu kuukausi sitten?????

Ja vielä yksi, meinaatko pitää vauvan?

Ja paikalla paksuksi. Hyvähän uuden on varmaa panoo pitää kunnes vauva syntyy ja lempata. Tuskin toissaan ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja hutsu mi hutsu:

Mielipiteitä?

Siis nämä molemmat lapset, masussa oleva ja taapero, on samalle miehelle

Okei, ymmärretty. =)

No järkevältä tuntuis nyt kuitenkin keskittyä noihin lapsiin. Olla kavereita sen uuden tuttavuuden kanssa ainakin alkuun, että näet minkälainen ihminen on. Voin sanoa että kuukauden tuttavuus ei kerro yhtään mitään toisesta. Ja kun sinulla olis nyt vastuu niistä lapsistakin. Vaikka nyt sanoo että lapset on ok, niin ei sitä tiedä minkälaiseksi sadistiksi muodostuu. Aika paljon sulla elämässä menossa. Ehtii sitä vähän myöhemminkin. Kaikkee ei tarvii kerralla.

Siis nyt mie putosin pulkasta.... :o
Eli, siis, exä ei halua tätä toista vauvaa ja teillä on jo yks lapsi mutta ootte tutustunu reilu kuukausi sitte????

Vai sen uuden ihastuksen kanssa oot tutustunu kuukausi sitten?????

Ja vielä yksi, meinaatko pitää vauvan?

Sori, sekavasti kirjoitin =) Siis uuden ihastuksen olen tuntenut reilun kk:n.

Eksän kanssa siis jo yksi lapsi, ja sitten tämä masussa oleva.

kannattaisko oikeesti miettiä keskeytystä? vaikka ei kai sitä kannata tällä palstalla sanoa... kai ne asiat selviytyy, mutta kyllä mä ainakin neuvoisin ettet turhaan kiirehtisi suhteessa.

Yhteistyössä