Raskaana ja uusi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hymyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hymyne

Vieras
Eli tilanne on se että raskaana 4.kuulla ja olen nyt tavannut mukavan miehen, olemme jutelleet paljon ja tavanneet muutaman kerran ja hän kertoo avoimesti olevansa kiinnostunut minusta. Miten voisin kertoa hänelle mukavalla tavalla että olen raskaana?
Ja olen siis yksinodottaja ja minulla on jo ennestään 1 lapsi, joka on hänelle aivan ok ja hän tulee hyvin toimeen lapseni kanssa.
Mietityttää vain tämä toinen, ja etenkin se että miten tämän asian nyt siis tälle miehelle saisin mahd nopeasti kerrottua? Kasvotusten? Viestillä? Puhelimessa? Millä sanoilla?

Ääh kun on hankalaa!

Mä ainakin kerroin mun miehelleni silloin aikoinani, että odotan vauvaa, suurin piirtein heti ku tavattiin. Tosin asia tuli ilmi, kun oltiin pubissa ja ihmetteli kun en juonut alkoholia, vaikka muut kaverit joivat. Mutta kyllä se kannattaa heti vaan kertoa. Voi tietenkin pelästyä hiukan, mutta jos se on se sun tuleva elämän kumppani, niin kyllä se sun luo jää. Mullakin piti vaan pieni lomaromanssi olla, mutta yhdessä edelleen 11 vuoden jälkeen ja kolme yhteistä lasta.

Muoks.
Niin ja kyllä kasvotusten tällainen asia kannattaa kertoa. Näin ollen näät myös itse samantien miehen reaktion.

Tsemmpiä kertomiseen ja onnea ihanaan odotukseen.

Viimeksi muokattu:
Eipä tuollaista pommia oikein voi millään mukavalla tavalla kenellekään pudottaa. Sanot asian niin pian kuin mahdollista. Jos mies on vähänkään fiksu niin lähtee kyllä lipettiin ja äkkiä.

Kiitos muutamille asiallisista vastauksista! Pitänee vain kerätä rohkeus ja kertoa heti kun mies tulee käymään!

Ja kyllä vain, olen toisaalta samaa mieltä 'vieraan' kanssa, että jos mies on yhtään fiksu hän ottaa ja lähtee äkkiä karkuun, jääköön se kuitenkin nyt hänen päätettäväkseen mitä hän on.:)

En siis ole vielä miehelle kertonut koska olemme sen pari-kolme viikkoa vasta ensin satunnaisesti jutelleet netissä ja nyt sitten vähän enemmän.:)
Tunnen hänet siis monen vuoden takaa, tekemisissä emme vain ole hetkeen olleet!

Minä kun odotin ex miehelleni viimeistä yhteistä lastamme, niin aloin työstää avioeroa.Netissä tutustuin muutamaan mieheen ja he tiesivät, että olen raskaana. Kellekkään se ei olisi ollut este vakavammelle jutulle. Mutta itse en halunnut muuta kuin miehistä juttu seuraa. Parin kanssa kävin kahvittelemassa, yhden kanssa vähän enemmänkin, mutta en halunnut sitoutua.
Kun vauva oli 3 kk:n ikäinen, tapasin nykyisen mieheni (en netissä) ja ihastuin heti ja tiesin että jos miehen haluan, niin se on tässä. Nyt vauva on 2,5-v ja kesällä menimme naimisiin ja meille on tulossa yhteinen vauva :)