apua, pitäisi toimia kaasona viikon päästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaso

Vieras
ja toiminkin, mutta...

mulla on ihan jees itsetunto, olen ulospäin suuntautunut ja avoin, huumorintajuinen ja rempseä, mutta ajatuskin siitä alttarilla seisomisesta saa mut voimaan pahoin... pelkään et mua alkaa yskittää tai pyörryttää tms...
siis todella pelkään.... tiedän, että se hääpari on se kohokohta, mutta olis valehtelua väittää et kukaan ei mua katsois... mua ahdistaa!!!!! oon jo miettiny kaikkia keinoja miten mun ei tarvis seistä siellä.. *nolona*
apua..

Hyvin se menee. Muakin jännitti, kun olin kaasona. Sun täytyy vaan yrittää kestää. Sitten kun se päivä lähtee käyntiin, niin mulla ainakin jännitys helpotti. Ja tosiaan, kyllä ne siellä kirkossa vaan aika kiinteesti hääparia tuijottaa.

Jos yhtään lohduttaa, niin mä olin 2 viikkoa sitten häissä. Enkä mä muista esim. sitä, mitä sillä kaasolla oli päällä. Kai se siellä edessä seisoi, mutta kirkossa keskityin ihan vaan siihen hääpariin ja pappiin. Hääjuhlassa se oli enemmän esillä ja kyllä sen kanssa juttelinkin. Uskoisin muidenkin vieraiden keskittyvän oikeasti enemmän hääpariin ja korkeintaan vilkaisevan sua. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Et sinä siellä alttarilla seiso vaan otat vaan morsiuskimpun ja autat mahd. laahuksen kanssa. Lopun aikaa istut tuolilla alttarin sivulla ja katselet ja kuuntelet.

no kylläpäs seison.. kaikissa häissä missä oon ollu niin kaaso ja bm on seisseet myös alttarilla.. kuten myös näissä häissä..

kiitos tsempeistä, ehkä se tästä..

Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Et sinä siellä alttarilla seiso vaan otat vaan morsiuskimpun ja autat mahd. laahuksen kanssa. Lopun aikaa istut tuolilla alttarin sivulla ja katselet ja kuuntelet.

no kylläpäs seison.. kaikissa häissä missä oon ollu niin kaaso ja bm on seisseet myös alttarilla.. kuten myös näissä häissä..

kiitos tsempeistä, ehkä se tästä..

Eiköhän se ole neuvottelu kysymys. Sanot morsiammelle miltä susta tuntuu ja menet istumaan toimituksen ajaksi penkeille.

Yhteistyössä