Apua! Peräpukamat!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua tarvitseva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua tarvitseva!

Vieras
Mä tarvitsen nyt apuanne! Mä kuolen näihin kipuihin! Olin viime viikolla jälkitarkastuksessa ja lääkäri määräsi sisäisiin peräpukamiin Neoproct puikkoja. Nyt olisi ISO kakka tulossa mutta mä en kertakaikkiaan pysty siihen, muhun sattuu niiiin paljon ja en vaan pysty siihen. Onko teillä mitään apua tai lohtua antaa?
Peräpukamat vaivanneet loppuraskaudesta tähän päivään ja tuntuu että ne vaan pahenevat. En pysty käymään kakalla ilman että koko pönttö aivan verellä ja kyyneleet silmissä. Yrittänyt ottaa kuumia suihkuja ja käyttää voidetta jonka pitäisi auttaa mutta eipäs ole...

Pliis nyt joku antaa jotain neuvoja! :´(
 
Toi on inhottavaa. Mulla on kans noita vaivoja ollut ilman raskauttakin. Mulla kyllä parantunut noilla neoprockt rasvalla ja puikolla. Lisäksi lääkäri käski käyttää säännöllisesti visblin jauhetta ja se tosiaan auttaa myös vatsan toimintaan ettei pukamia syntyisi. Jos olet raskaana niin sitä en sitten tiedä voiko tuota visibliniä käyttää..
 
Mulla autto Scheriproct-voiteet ja puikot parhaiten. Ja se suihkuttelu.. Tiedän, hirveetä.:( Otan osaa.. Mut ne menee ohi.:) Mä käytin voiteita ja puikkoja ennen synnytystä jo varmuudenkin vuoksi vaikka pukamat jo vähän helpottikin. Onneks eivät sitten uudestaan pahentuneet synnytyksen jälkeen..
 
Ei mullakaan mitkään voiteet auttanu yhtään mitään.Mene ensiapuun ja vaadi leikkausta,sanot ettet voi elää normi elämää ollenkaan niitten on pakko tehä niille jotakin...kun ne hyytyy sis.päin olo on juuri tuo,tiedän tunteen...mä menin ea:han ja sieltä eteenpäin ja heti leikattiin,siis niistä voi olla täysin invalidi se tuska on niin kamala.
 
Toi on inhottavaa. Mulla on kans noita vaivoja ollut ilman raskauttakin. Mulla kyllä parantunut noilla neoprockt rasvalla ja puikolla. Lisäksi lääkäri käski käyttää säännöllisesti visblin jauhetta ja se tosiaan auttaa myös vatsan toimintaan ettei pukamia syntyisi. Jos olet raskaana niin sitä en sitten tiedä voiko tuota visibliniä käyttää..

Ja tosiaan mulla kans pönttö oli aika ajoin ihan veressä, nyt ei enää tuon visiblinin jälkeen..Mulla nuo vaivat uusii, jos olen nauttinut alkoholia tai syönnyt sokeri pitoisia ruokia paljon ja tämä on sääntö ennemmin kuin poikkeus :(
 
Toi on inhottavaa. Mulla on kans noita vaivoja ollut ilman raskauttakin. Mulla kyllä parantunut noilla neoprockt rasvalla ja puikolla. Lisäksi lääkäri käski käyttää säännöllisesti visblin jauhetta ja se tosiaan auttaa myös vatsan toimintaan ettei pukamia syntyisi. Jos olet raskaana niin sitä en sitten tiedä voiko tuota visibliniä käyttää..

Kiitos vinkistä!

Olisiko jollakin kuitenkin neuvoja tähän hetkeen? On siis oikeesti niin kova kakkahätä että ois pakko mennä, mutta mä en vaan kykene... SIis tää on aivan kauheeta. muhun sattuu niin kovaa koko ajan, ja tosiaan tuntuu että vaan pahenee. Voisinpa sanoa että tää on pahempaa kun synnytys
 
se on pahemppaa kuin synnytys....koska se kipu ei lopu,se vaan jatkuu ja pahenee mulla ainakin meni niin...jos ne on sis.päin hyytyneet niin oikeesti siihen ei auta kuin hirtto tai leikkaus
 
ne sisäisetkin pukamat hirttää? miten kakkaaminen sen jälkeen? EIkö siitä jää haavat jotka myös kivuliaita.

Oon käyttäny noita voitetia jo 2kk ja ei hellitä. Nyt vasta Neoproct puikkoja...
 
[QUOTE="äiree";24462053]se on pahemppaa kuin synnytys....koska se kipu ei lopu,se vaan jatkuu ja pahenee mulla ainakin meni niin...jos ne on sis.päin hyytyneet niin oikeesti siihen ei auta kuin hirtto tai leikkaus[/QUOTE]

Joo, voin kertoa että tää on pahempaa kun synnytys!

Mitä tarkotat sisään päin hyytyneet? Lääkäri tarkisti jälkitarkastuksessa ne ja sano et ihan normi, mutta ei kuitenkaan tarkistanu sisäisiä vaan vain ne ulkoset. Miten ne hirtetään? Paikallispuudutuksessako?
 
Kiitos vinkistä!

Olisiko jollakin kuitenkin neuvoja tähän hetkeen? On siis oikeesti niin kova kakkahätä että ois pakko mennä, mutta mä en vaan kykene... SIis tää on aivan kauheeta. muhun sattuu niin kovaa koko ajan, ja tosiaan tuntuu että vaan pahenee. Voisinpa sanoa että tää on pahempaa kun synnytys

Voi kun oliskin jotain apua/ohjeita antaa, mutta en nyt keksi mitään :( Tiedän kuin kamlaa toi on..mä olen vaan ollut kakkaamatta niin kauan kuin tuo jauhe on alkanut tehota eli noin 1-1,5 vuorokautta :( Yleensä jo vuorokaudessa helpottaa..ei oo kun vuosi aikaa kun jouduin lääkäriin kun iso ulkoneva pukama ja jos ei nuo puikot+rasva olis auttanut heti olis avattu se..lääkäri kehotti vielä äkisti tulemaan takasin jos ei ala auttamaan nopeesti..
 
Hae apteekista microlax -peräruiskeita. Ne toimivat paikallisesti - niitä voi käyttää vauvallakin tarvittaessa ummetukseen. Saavat ns. "paskan lentämään" hetkellisesti eli pääset ainakin hetkeksi pälkähästä ja sitten kehiin noita visiblinejä ym.
 
Olisikohan jääpaloista apua? Pitemmällä aikavälillä suosittelisin myös mahaa pehmentäviä tuotteita, ja jätä pois tee, valkoinen leipä yms tunnetusti kovettavat tuotteet.
 
mutta auttaisiko 1g paramax nyt tähän hätään? koska siis tunnen kokoajan sen kivun tuolla.

Teen heti ruokavalio remontin, aivan pakko jättää vehnät, sokerit jne pois... Auttaakohan kaurapuuro vai pahentaa? mitä muita neuvoja?
 
Siis mulla oli niin sisäänpäin hyytyneet/kasvaneet ja oli aivan pirun kipeet vessas käynti oli yhtä tuskaa,2 viimestä viikkoa en voinut kävelläseisoa,liikkua siis en voinut tehdä yhtään mitään...se oli yhtä helvettiä.Tiätkö kun ulos tulee sellanen pukama joka esim joudutaan avaan mulle tuli ne sisälle ja enemmän kuin yksi.
 
[QUOTE="aapee";24462147]mutta auttaisiko 1g paramax nyt tähän hätään? koska siis tunnen kokoajan sen kivun tuolla.

Teen heti ruokavalio remontin, aivan pakko jättää vehnät, sokerit jne pois... Auttaakohan kaurapuuro vai pahentaa? mitä muita neuvoja?[/QUOTE]

auttaa se särkylääke kipuun.. Mä sain 800 buranaa kipuun lääkärilttä silloin..Kaurapuuro on ihan parasta myös ja tosiaan sokeri pahentaa ainakin mulla! Toivottavatsi saat avun pian
 
[QUOTE="aapee";24462147]mutta auttaisiko 1g paramax nyt tähän hätään? koska siis tunnen kokoajan sen kivun tuolla.

Teen heti ruokavalio remontin, aivan pakko jättää vehnät, sokerit jne pois... Auttaakohan kaurapuuro vai pahentaa? mitä muita neuvoja?[/QUOTE]

Voltaren auttaa mut sulta ei taida tähän hätään löytyä,tai ota burana 400mg ja paramax 1g,se vois vähä toimia.
 

Yhteistyössä