mulla oli kanssa synnytyksen jälkeen aivan h*elvetin kauheat ja kipeät pukamat persuksissa, rehellisesti itkin ainakin pari viikkoa, kaikki sattu ihan liikaa, käveleminen, makaaminen, sängyssä kääntymisestä puhumattakaan. en uskaltanut katsoa tai koskea niitä koska mua ällötti. vessassa käynnit oli yhtä tuskaa ja itkua. tohon päälle vielä hirvee univelka, olin ihan hajalla. mutta mutta, sitten keräsin rohkeuteni ja katsoin miltä siellä alhaalla näytti ja uskalsin jopa laittaa niihin scheriproct neo voidetta jossa on puuduttavaa ainetta mukana, sitä pitäis laittaa aina ulostamisen jälkeen. mä tein niin, että istuin joka ilta ämpärissä lämminvesihauteessa ja sen jälkeen laitoin tota voidetta. tuota toistelin monta iltaa ja sitten kun pahin kipu oli hävinnyt, aloin sormella työntää pukamia takas sisälle.. ja niin ne vaan hävis jossain vaiheessa sen tuskantaivaleen jälkeen eikä oo takas tullu. voimia, tiiän että tekee kipeetä. ja todellakin vois melkeen sanoa että on pahempaa kuin synnytys, kyllä musta tuntu siltä, oli se sen verran hirveetä.