Apua, onko miehelleni sattunut jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Lähti porukoidensa tykö viikonlopuksi yksin niin ettei sielä ole ketään kotona, humenna tulee kotiin (matkaa 300km) kahdeksi toista töihin. Pistin sille yhdeksältä viestiä eikä ole vastannut, nyt olen tunnin verran soittanut eikä vastaa..vastaa aina puhelimeen ja viesteihin. Mulle tuli tunne että kaikki ei oo nyt hyvin, pitäisikö mun herättää niiden äiti että herättää jonkun naapurin meneen katsoon onko kaikki hyvin. Mies heräs tänään kahdelta, että en usko että on vielä yhdeksältä mennyt nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja apua!:
Lähti porukoidensa tykö viikonlopuksi yksin niin ettei sielä ole ketään kotona, humenna tulee kotiin (matkaa 300km) kahdeksi toista töihin. Pistin sille yhdeksältä viestiä eikä ole vastannut, nyt olen tunnin verran soittanut eikä vastaa..vastaa aina puhelimeen ja viesteihin. Mulle tuli tunne että kaikki ei oo nyt hyvin, pitäisikö mun herättää niiden äiti että herättää jonkun naapurin meneen katsoon onko kaikki hyvin. Mies heräs tänään kahdelta, että en usko että on vielä yhdeksältä mennyt nukkumaan.

Se on dokaamassa tai jotain

niin siis se meni sinne eilen ja tänään herännyt kahdelta ja nukkunut sellaset 14 tuntia viime yönä..onko se sit väliinpitämätöntä olla tekemättä mitään..puhu päivällä saunaan menosta ja grillaamisesta..

luin joku aika sit täällä samantapasen jutun; mies oli katsomassa sairasta äitiään toisessa kaupungissa ja yöpyi tän äidin asunnossa. oli sit vissiin vaan nukkunu niin sikeesti ettei kuullu puhelinta.

tai se on baarissa.
tai jossain muualla.

niin ja ei ikinä oo pitäny äänettömällä puhelinta, ja pistäs kyllä hyvän yön viestin..mut en viitti turhaan huolestuttaa niitten äitee ja herätellä..mitä te tekisitte?????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaikka aamulla on puol yhdeksältä lähtö ajaan kotiopäin..

No kai sitä aikuinen ihminen voi hyvinkin puolilleöin olla kapakassa vaikka aikoo yhdeksältä lähteä ajamaan. Jos on kotipaikkakunnallaan, on aika ilmeistä että on vanhoja tuttavia moikkaamassa kaupungilla. Mä ainakin olisin jos olisin vanhempien luona lauantai-iltana ilman perhettä - kerrankin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko yksin siellä vai onko esim. kavereita seurana?

ihan yksin on..meillä suhde kyllä kriisissä, ja meni sinne ajattelemaan ja kirjottelemaan ajatuksiaan..mut jos ois lähteny kapakkaan niin ois varmasti ottanu puhelimen mukaan, ellei sitten oo unohtanut..arghhhh..

Siis teillä on kriisi ja mies lähtee yksin 300km päähän "yökylään".. Ja nyt oikeesti ihmettelet miksei vastaa?? Oiskohan sillä jotain muuta siellä meneillään??? Tuskin kukaan mies nyt nukkuu, kun vasta tuli telkkarista fudiksen mm pronssiottelukin! :)

se menee sinne aina kun meillä on kriisi, yleensä siel on vaan niitten porukat ollut paikalla. Mitä pahaa siinä on ottaa etäisyyttä ja miettiä rauhassa. Ei kai nyt sentään se mua sielä pettämässä ole. Ja fudista se ei oo seurannu!

Joko sillä on toinen tai sitten se TODELLA haluaa nyt miettiä asioita yksin. jos sä jatkuvaan sille soittelet ja toinen kaipaa omaa tilaa jotta voi miettiä jatkuuko teidän suhde niin ei hyvältä näytä :( Jos haluat oikeesti sen miehen pitää vielä, etkä ahdistaa sitä nurkkaan niin älä nyt hyvä nainen soittele sille. se jättää sut muuten herkemmin :(

se miettii syntyjä syviä..teil on ilmeisesti kriisi..puhutte sit ku se tulee takasi...tai sitten se on lähtenyt paikalliseen ja tavannu siellä jonkun vanhan ihastuksen :O

No niin nyt se sit vastas, oli vanhoja kavereitansa tapaamassa ja juomassa..helpottavaa että on kunnossa,mutta oli jäänyt ajatuksien kirjottaminen kesken..täyttä paskaa tää suhde..saa olla ohi, kun joudun jatkuvasti huolehtiin ja kärsimään sen takia. Helvetti mikä paska!

Yhteistyössä